Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
Een fokster die ik ken van Tollers haar teefje is woensdagnacht bevallen van een prachtig maar dood pupje. Haar teef is totaal van slag, heeft gegild toen haar dode pupje uiteindelijk bij haar werd weg genomen. Ze heeft veel melkproduktie. Nu is de fokster op zoek naar een nestje moederloze pups. Ik weet helemaal niet of dit kan, daar bemoei ik me ook niet mee, maar heb wel voorgesteld om de vraag hier uit te zetten omdat haast is geboden.
E0244CD7-995B-423C-A492-4BF1424BD25A.jpeg
Joya met haar dode pup
E0244CD7-995B-423C-A492-4BF1424BD25A.jpeg (276.96 KiB) 3010 keer bekeken
Door rosmin
Ach wat sneu...

vroeger was er stiching pup in nood , weet niet of die nog bestaat, maar die bekommerde nzich om oa moederloze pups. Sterkte
Door ellenned
Ze heeft echt alles en iedereen al ingeschakeld, ze heeft een groot netwerk van andere fokkers. Maar helaas hetziet er niet uit dat het gaat lukken
Door Eef+Stippels
ellenned schreef:Ze heeft echt alles en iedereen al ingeschakeld, ze heeft een groot netwerk van andere fokkers. Maar helaas hetziet er niet uit dat het gaat lukken
Jammer...
Hopelijk voelt ze zich gauw beter.
Door Anne in Zweden
Och gos toch. :'( En zijn er mensen die beweren dat dieren geen pijn kunnen voelen…

Ik kan je helaas niet helpen, maar ik hoop van harte dat het gaat lukken de mamahond gelukkig te maken! Facebook zal ze al wel hebben ingeschakeld?
Door ellenned
Ik weet absoluut niet hoe honden emotionele pijn ervaren maar dat ze het heeft is overduidelijk.
Iedere keer als ik naar die foto kijkt breekt mijn hart :-[

Heel veel fb groepen, fokkers, dierenasiels, dierenartsen, het houdt denk ik nu op
Door Lizzy
ellenned schreef:Ik weet absoluut niet hoe honden emotionele pijn ervaren maar dat ze het heeft is overduidelijk.
Iedere keer als ik naar die foto kijkt breekt mijn hart :-[

Heel veel fb groepen, fokkers, dierenasiels, dierenartsen, het houdt denk ik nu op
Fokkers voor Fokkers op FB ook een bericht neergezet? Moet je lid voor zijn en goedgekeurd worden dus eventueel kan ik het wel voor je doen.

Het is hartverscheurend :'( . Ik weet ook niet wat wijsheid is hoor. Afleiding is (denk ik) het beste.
Door Paulus5
Verschrikkelijk om te zien op de foto ook vind ik ziet er echt triestig uit, als mama je enige kind moeten afgeven moet erg zijn :'(
Hopelijk vind ze toch nog een paar puppies of eentje om het verdriet bij haar wat te verlichten want denk ook dat honden daar vanaf zien
Maar zelf kan ik jammer genoeg niet helpen
Door ellenned
Lizzy schreef:Fokkers voor Fokkers op FB ook een bericht neergezet? Moet je lid voor zijn en goedgekeurd worden dus eventueel kan ik het wel voor je doen.

Het is hartverscheurend :'( . Ik weet ook niet wat wijsheid is hoor. Afleiding is (denk ik) het beste.
Dankjewel! Ik heb het gelijk gevraagd maar daar staat ze op
Door Lizzy
ellenned schreef:Dankjewel! Ik heb het gelijk gevraagd maar daar staat ze op
OK. Jeetje, wat een drama. Het laat je gewoon gelijk niet meer los he, dit beeld, dit in en in trieste verhaal :'(
Door ellenned
Lizzy schreef:OK. Jeetje, wat een drama. Het laat je gewoon gelijk niet meer los he, dit beeld, dit in en in trieste verhaal :'(
Pfft nou, ik hoor veel zie filmpjes, foto s en je hart breekt...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door