Moderator: Lizzy
ellenned schreef:Ze heeft echt alles en iedereen al ingeschakeld, ze heeft een groot netwerk van andere fokkers. Maar helaas hetziet er niet uit dat het gaat lukkenJammer...
ellenned schreef:Ik weet absoluut niet hoe honden emotionele pijn ervaren maar dat ze het heeft is overduidelijk.Fokkers voor Fokkers op FB ook een bericht neergezet? Moet je lid voor zijn en goedgekeurd worden dus eventueel kan ik het wel voor je doen.
Iedere keer als ik naar die foto kijkt breekt mijn hart![]()
Heel veel fb groepen, fokkers, dierenasiels, dierenartsen, het houdt denk ik nu op
Lizzy schreef:Fokkers voor Fokkers op FB ook een bericht neergezet? Moet je lid voor zijn en goedgekeurd worden dus eventueel kan ik het wel voor je doen.Dankjewel! Ik heb het gelijk gevraagd maar daar staat ze op
Het is hartverscheurend. Ik weet ook niet wat wijsheid is hoor. Afleiding is (denk ik) het beste.
ellenned schreef:Dankjewel! Ik heb het gelijk gevraagd maar daar staat ze opOK. Jeetje, wat een drama. Het laat je gewoon gelijk niet meer los he, dit beeld, dit in en in trieste verhaal
Lizzy schreef:OK. Jeetje, wat een drama. Het laat je gewoon gelijk niet meer los he, dit beeld, dit in en in trieste verhaalPfft nou, ik hoor veel zie filmpjes, foto s en je hart breekt...
Chouka schreef:Kan ze hier hulp bieden?Daar moest ik ook meteen aan denken.
viewtopic.php?f=8&t=137455