Volgens mij zitten er ook in Kroatië zandvliegjes.
Ik vind het een lastig dilemma. Persoonlijk zou ik een ander vakantieland kiezen, want Breezer nu met gif als Scalibor behandelen is de goden verzoeken. Maar dat is jouw beslissing.
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Volgens mij zitten er ook in Kroatië zandvliegjes.Ja als ik dit in Januari had geweten, dan hadden we gewoon weer Oostenrijk geboekt. Maar helaas staat alles nu vast, en door een hele blonde actie van mij (lang verhaal) hebben we dus ook geen annulerings verzekering. Maar denk ook niet dat ze allergie van de hond een geldige reden vinden als annulering.
Ik vind het een lastig dilemma. Persoonlijk zou ik een ander vakantieland kiezen, want Breezer nu met gif als Scalibor behandelen is de goden verzoeken. Maar dat is jouw beslissing.
Danny schreef: Ik weet zijn geschiedenis niet helemaal maar is een vakantie opvang voor hem geen optie??Ja, dat dacht ik ook net. Of je vakantie op Marktplaats zetten en doorverkopen. En zelf lekker in NL of Belgie (hartstikke mooi daar!) met vakantie.
Volgens mij werkt Sacolbor alleen maar tegen die zandvliegen...en je schrijft dat dat geen optie is...
Danny schreef: Ik weet zijn geschiedenis niet helemaal maar is een vakantie opvang voor hem geen optie??Nee vakantie opvang is voor hem echt geen optie, hij ondervindt hier zoveel stress van dat dat meer schade toe zou brengen dan dat ik hem bij wijze van een scalibor band om zou hangen. We hebben deze vakantie plek trouwens speciaal voor de meereizende hondjes uitgezocht.
Volgens mij werkt Sacolbor alleen maar tegen die zandvliegen...en je schrijft dat dat geen optie is...
Hitam schreef: En kennelijk werkt het ook niet heel lang. Dus dat is ook wel gunstig.Op diverse site's staat 2 weken, maar ivm de zandvliegjes adviseren ze elke week denk ik. Vindt ik ook goed, was ik hem de week voor we weg gaan, de 1e week en de 2e week nog een keer. Weet ik het zeker.