Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
magda schreef: hallo Wendy

ik moet even rechtzetten dat Mevr Hendriks van de Parcivalkliniek geen dierenarts is.
Ik ben er nog een keer op gegaan en heb toen alles een beetje gelezen.
Ze lijkt me een hele aardige vrouw die om dieren geeft.

Maaarrr....Laat Gyan nooit met magnetisme in aanraking komen.
Ook dat is sympthoombestrijding.
Er zijn twee machten om ons heen het goede en het kwade. Het goede komt van God en het kwade van Zijn tegenstander.
Magnetisme is niet van God.
Magnetisme haalt eventueel een kwaal weg,maar verplaatst het naar elders. (Van de regen in de drup.)
The same spirit in an other jacket.

Gr Magda
Da's de geijkte taal van een gelovige. Als er iets "goeds" gebeurt is het altijd God die zoiets doet en gebeurt er een "ramp" is het altijd de tegenstander. Da's wel lekker makkelijk. Ik zie het anders, ik zie al die zgn. goden als sadisten, want welke goedheiligman laat ieder jaar een miljoen kinderen omkomen van de honger in Afrika.... ???
Laatst gewijzigd door Ordell op wo 25 feb 2004, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Ordell schreef:

Da's de geijkte taal van een gelovige. Als er iets "goeds" gebeurt is het altijd God die zoiets doet en gebeurt er een "ramp" is het altijd de tegenstander. Da's wel lekker makkelijk. Ik zie het anders, ik zie al die zgn. goden als sadisten, want welke goedheiligman laat ieder jaar een miljoen kinderen omkomen van de honger in Afrika.... ???
Hahahahhahaha Ordell, das wel een hele goeie doordenker ....
Door magda
Hi Ordel
Ik ben inderdaad een gelovige en daarom weet ik dat er maar één God is . en geen andere goden....
Ik wil je wel antwoorden,maar dit is dacht ik niet de plaats misschien wordt Lissy dan boos?
Ik zei het voor Qyan omdat ik weet wat ik zeg .
magda
Door diana
ben het met ordell eens
en als er 1 mag oordelen is hij het wel hij is pliessie!!!!
1 dan; hoe groter de geesten hoe grotere beesten.
Daar geloof ik heilig in !!!
misschien wel helaas...wie zal het zeggen....
en dat komt doordat ik een meisje van de straat bij mij thuis opgevangen heb die besmet was met het jehova virus!!!!
kind was er bijna kapot door gegaan.
blij dat mijn honden kunnen stellen...wanneer ze het lef hebben mij op zondagmorgen te willen overtuigen dat ik beter af zou zijn bij hen....
verder woon ik in veenendaal en geloof me!!!!
de meeste incestslachtoffertjes komen uit een streng gelovig gezin!!!!
uit een gemeenschap waarbij alles onder stoelen en banken geschoven wordt.
in dit geval de kerkbanken.
Maar ik wil niet alle gelovige mensen beledigen , natuurlijk niet!!!
Er zijn er net zo veel die wel met volle overtuiging goed zijn voor een ander.
maar ik baal alleen dat "de gelovigen" ons atheisten vaak zien als "uitschot" terwijl ik toch vaak via de jeugdhulpverlening vaak HUN kooltjes uit het vuur heb gehaald.
fijne zondag iedereen.
Diana
Door alies2
Natuurlijk grijp je in als er onrecht gedaan wordt. Dat is je menselijke plicht. Wat ik bedoelde te zeggen was dat het leven niet bestaat uit zwart of wit maar vnl uit grijstinten en dat iedereen daarin zijn/haar keuzes maakt. Sommigen vinden dat het leven als doel heeft om ervan te leren en dat die keuzes invloed hebben op een volgend leven. Wat voor mij de goede tint grijs is, is dat voor een ander zeer ws. niet. Ieders leven is immers anders dus zal een ander andere keuzes maken. Hoe moeilijk dat voor mij ook is om te zien, ik heb het te respecteren dat een ander een andere weg gaat. Dat is, zo lang er geen slachtoffers vallen!
Op elkaar schelden en elkaar veroordelen leidt meestal alleen maar tot de hakken in het zand en meer onbegrip. En we weten allemaal waar fanatisme, van welke groepering dan ook, toe leidt.
Zo, dat lijkt me wel genoeg voor de zondagochtend.
Alies2
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door