Sorry voor Gyan, het moet Qyan zijn O.k
Magda
Moderator: Lizzy
magda schreef: hallo WendyDa's de geijkte taal van een gelovige. Als er iets "goeds" gebeurt is het altijd God die zoiets doet en gebeurt er een "ramp" is het altijd de tegenstander. Da's wel lekker makkelijk. Ik zie het anders, ik zie al die zgn. goden als sadisten, want welke goedheiligman laat ieder jaar een miljoen kinderen omkomen van de honger in Afrika.... ???
ik moet even rechtzetten dat Mevr Hendriks van de Parcivalkliniek geen dierenarts is.
Ik ben er nog een keer op gegaan en heb toen alles een beetje gelezen.
Ze lijkt me een hele aardige vrouw die om dieren geeft.
Maaarrr....Laat Gyan nooit met magnetisme in aanraking komen.
Ook dat is sympthoombestrijding.
Er zijn twee machten om ons heen het goede en het kwade. Het goede komt van God en het kwade van Zijn tegenstander.
Magnetisme is niet van God.
Magnetisme haalt eventueel een kwaal weg,maar verplaatst het naar elders. (Van de regen in de drup.)
The same spirit in an other jacket.
Gr Magda
Ordell schreef:Hahahahhahaha Ordell, das wel een hele goeie doordenker ....
Da's de geijkte taal van een gelovige. Als er iets "goeds" gebeurt is het altijd God die zoiets doet en gebeurt er een "ramp" is het altijd de tegenstander. Da's wel lekker makkelijk. Ik zie het anders, ik zie al die zgn. goden als sadisten, want welke goedheiligman laat ieder jaar een miljoen kinderen omkomen van de honger in Afrika.... ???