Wel een charmante DA heb jij hoor... zomaar dure foto's gratis ... Ik denk ook dat ie je wel leuk vind

Moderator: Lizzy
Ehhh, voor jullie wat denken! Carlo is een stukkie jonger, heeft een vriendin en krijgt af en toe een fazant of haas van me, of een roombotervlaai!Kijk das pas emancipatie,vroeger ging de man jagen voor de vrouw om haar te imponeren ,nu gaat het gewoon andersom
Ine schreef:oeps, Nina vergeten, had Joop, Luuk, Lisa en Deetje kunnen bedenken. sorry
Jol, ik heb 5 labs, maar 2 teven, waar ik mee kan fokken. Met Nina ben ik klaar, ze heeft 3 nesten gehad!
Jolly_landalief schreef:Ja, klopt! Zij bleek met 13 mnd LPC te hebben. Vanwege de reuen hier in huis heb ik haar laten helpen, om geen ongewild nestje te krijgen!
oeps, Nina vergeten, had Joop, Luuk, Lisa en Deetje kunnen bedenken. sorryoch ja kwist nog wel dat Deetje gecast was (toch?? )
Jolly_landalief schreef: wat is LPC?losse stukjes bot in het elleboog gewricht.
Ine schreef: Geeft niets hoor Sonja!!goh he volgens mij is 4 december al lang geweest, bedoel je niet 4 januari
Maar voorlopig gaat Joop gewoon mee! Tenzij er iets echt verkeerd gaat! 4 december is nog 3 weken, dus we hebben alle tijd om te rusten en te kijken!