Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
Fijn Ine dat joop iig geen spondylose heeft !!! Das al een hele geruststelling zeg !! Nu inderdaad even wachten op woensdag ... maar dat zal ook vast allemaal wel goedkomen.

Wel een charmante DA heb jij hoor... zomaar dure foto's gratis ... Ik denk ook dat ie je wel leuk vind ;) :P
Door ine
Ehhh, voor jullie wat denken! Carlo is een stukkie jonger, heeft een vriendin en krijgt af en toe een fazant of haas van me, of een roombotervlaai! ;)
Daarbij kunnen we soms gezellige discussies hebben en kom ik idd. meestal niet voor de alledaagse dingetjes.
Jol, ik heb 5 labs, maar 2 teven, waar ik mee kan fokken. Met Nina ben ik klaar, ze heeft 3 nesten gehad!
Ik fok hooguit 1 nest per jaar, dus zoveel heeft hij daar ook niet aan! Hij ziet de pups 1x en dat is alleen bij het enten en volledig onderzoek.
Door sylvia
Ehhh, voor jullie wat denken! Carlo is een stukkie jonger, heeft een vriendin en krijgt af en toe een fazant of haas van me, of een roombotervlaai!
Kijk das pas emancipatie,vroeger ging de man jagen voor de vrouw om haar te imponeren ,nu gaat het gewoon andersom ;D ;D ;D
Door margreet
Hoi Ine fijn dat het waarschijnlijk allemaal meevalt met Joop,nu maar hopen dat de andere uitslagen ook goed zijn.
Koester jij je Carlo maar hoor het is altijd prettig om een goede da te hebben en op goede voet te blijven dat scheelt in de kosten.
En laat die Syl maar lullen die heeft ook werkelijk overal een antwoord op.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik deze wel eeerrrgg leuk vond :-[ :-[ ;) ;D ;D
Door Jolly
Ine schreef:
Jol, ik heb 5 labs, maar 2 teven, waar ik mee kan fokken. Met Nina ben ik klaar, ze heeft 3 nesten gehad!
oeps, Nina vergeten, had Joop, Luuk, Lisa en Deetje kunnen bedenken. sorry :-[ och ja kwist nog wel dat Deetje gecast was (toch?? )
Door ine
Jolly_landalief schreef:

oeps, Nina vergeten, had Joop, Luuk, Lisa en Deetje kunnen bedenken. sorry :-[ och ja kwist nog wel dat Deetje gecast was (toch?? )
Ja, klopt! Zij bleek met 13 mnd LPC te hebben. Vanwege de reuen hier in huis heb ik haar laten helpen, om geen ongewild nestje te krijgen!
Door ine
Los Processus Coronoïdeus (Medialis) (LPC)
Het los processus coronoïdeus is een los stukje bot in het ellebooggewricht van de hond.
Het is de meest voorkomende oorzaak van elleboogsdysplasie bij de hond.
De aandoening wordt bij veel grote rassen aangetroffen en komt symptoomloos voor bij enkele kleine rassen.
De rest kun je op de site lezen!

http://www.xs4all.nl/~barto2/LPC.htm
Door Sonja
Hoi Ine,

Als ik dit alles zo lees krijg ik echt het gevoel dat ik iets mis als Joop er niet bij zou zijn in Chaam. Dus zeg maar tegen hem dat hij snel weer op de (achter)benen moet zijn.
Beterschap, ook namens het geboefte,

Sonja
Door ine
Geeft niets hoor Sonja!! ;)
Maar voorlopig gaat Joop gewoon mee! Tenzij er iets echt verkeerd gaat! 4 januari (met dank aan Jolly! ;)) is nog 3 weken, dus we hebben alle tijd om te rusten en te kijken!
Laatst gewijzigd door ine op za 13 dec 2003, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
Ine schreef: Geeft niets hoor Sonja!! ;)
Maar voorlopig gaat Joop gewoon mee! Tenzij er iets echt verkeerd gaat! 4 december is nog 3 weken, dus we hebben alle tijd om te rusten en te kijken!
goh he volgens mij is 4 december al lang geweest, bedoel je niet 4 januari ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door