Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
tieneke schreef: Had Rhonda dus gelijk toen ze zei dat het niets ernstigs was en het helemaal goed zou komen
Het is nog steeds niet helemaal goed.
Bij Qyan is niets tastbaars gevonden op rontgen en contrastfoto's, maar er zit nog meer in een lichaam dan botten, wervels en gewrichten.
Door qyan
diana schreef: ik moet het even nakijken , maar er zijn de eerste keer foto,s gemaakt toen die spondylose is vastegesteld nu bijna 3 jaar geleden
en daarna nog 2x de laaste keer 4 maanden geleden toen was alles nog goed
niet verslechterd,
en de laaste keer was van haar hals/nek.
Nee, in 4 maanden tijd kan er volgens mij nooit zoveel verergerd zijn aan de spondylose.
Ben je nou alweer begonnen met de spondyvetsem eigenlijk?
Door diana
Ik zeg niet dat diana niet naar een osteopaat moet gaan.
Ik zeg dat als het mijn hond zou zijn, dat ik zou willen weten waar dit vandaan komt en of het wel echt komt door het stoppen met spondyvetsem en of er niet iets heel anders aan de hand is.
Dat is dus wat ik zou doen.

dat ga ik ook eerst doen
het blijft door mijn hoofd spokenen frans [ d.a] weet dat ik een doordrammer ben
hahaaa
Door diana
nee hij zei ;
wacht maar even met de spondyvetsem,
moet over 10 dagen eerst bellen
na 2 dagen zou de pijnstillende injectie van gisteren uitgewerkt zijn dus ik ben benieuwd .
ik wil eerst kijken hoe het nu gaat
en wanneer ik wataan haar merk wil ik duidelijker foto,s ook van haar nek en weer van haar rug
pas dan kan er volgens mij goed behandeld worden
en, ze is 1 kilo afgevallen in 2 maanden tijd
dat was niet verontrustend zei hij , maar als ze meer afvald dan moet er meer onderzocht worden vind ik.
want omdat ze gesteriliseerd is moest ik altijd op haar gewicht letten
misschien heeft ze toch pijn?
en dat ze daar van afgevallen is?
ik weet het niet .
Maar hij zei dat het niet veel is 8 ons in 2 maanden.
Laatst gewijzigd door diana op di 06 sep 2005, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
qyan schreef: Over Wandor ga ik het niet hebben, daar weet ik te weinig van en het gaat hier ook niet om wandor toch.

Het gaat er gewoon om dat Rhonda vreselijk goed is en vele honden heeft geholpen en sommige ook gered heeft van de dood,ook Wandor kreeg even het etiket Wobbler opgeplakt terwijl dit gewoon niet zo was ;)
Wandor is nog steeds helemaal klachtenvrij en zijn baasjes dolgelukkig.
Jouw hond zat muurvast en je dacht zelf het ergste en als je dan na 1 behandeling al ziet dat je hond goed opknapt zou ik dus persoonlijk wel de rit naar Zeeuws-Vlaanderen over hebben en niet na 1 behandeling wonderen verwachten terwijl je volgens mij binnen een paar weken nog 1 behandeling moest laten doen ???
Whatever, het gaat erom dat Lady weer helemaal beter wordt,hoop het echt voor Diana!
Door qyan
tieneke schreef: Het gaat er gewoon om dat Rhonda vreselijk goed is en vele honden heeft geholpen en sommige ook gered heeft van de dood,ook Wandor kreeg even het etiket Wobbler opgeplakt terwijl dit gewoon niet zo was ;)
Wandor is nog steeds helemaal klachtenvrij en zijn baasjes dolgelukkig.
Jouw hond zat muurvast en je dacht zelf het ergste en als je dan na 1 behandeling al ziet dat je hond goed opknapt zou ik dus persoonlijk wel de rit naar Zeeuws-Vlaanderen over hebben en niet na 1 behandeling wonderen verwachten terwijl je volgens mij binnen een paar weken nog 1 behandeling moest laten doen ???
Whatever, het gaat erom dat Lady weer helemaal beter wordt,hoop het echt voor Diana!

Het gaat idd om Lady, maar toch nog ff 1 reactie.
Waar staat dat ik na 1 behandeling wonderen verwacht of verwachtte!
Dat is wat jij ervan maakt, niet ik, ik heb dat nergens geschreven!
Ik geloof niet in wonderen, maar in realiteit en dat is hoe ik Qyan op het moment bekijk en hoe ik Qyan dagelijks meemaak.
Ik heb naast Qyan ook nog een ander leven en nee, ik kan idd niet iedere keer ff op en neer naar zeeuws flaanderen, ik heb ook nog zoiets als werk en voorheen had ik werk en een fulltime studie.
2 jaar lang hefet mijn leven fulltime om Qyan gedraaid en dat draait het nog steeds, maar sommige dingen kan je niet ff stop zetten omdat je hond telkens wat mankeerd.
Ook dat stukje leven gaat ooit een keer door.
Ik heb nu een osteopaat waar ik in 5 minuten ben en waar ik desnoods meteen terecht kan als Qyan terugvalt en Qyan voelt zich bij deze man veel prettiger en is gek op hem en ook daar kijk ik naar.
Deze osteopaat doet toch echt hetzelfde als Rhonda, dus so what! En ik weet gewoon bjna zeker dat Qyan uiteindelijk ook veel vaker dan die 2x naar rhonda toe had gemoeten.
En dat maakt ook niet uit, maar dan heb ik het liever dichterbij.
En wat maakt het uit welke osteopaat het doet, als het maar helpt toch!
Laatst gewijzigd door qyan op do 08 sep 2005, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
qyan schreef: Het gaat idd om Lady, maar toch nog ff 1 reactie.
Waar staat dat ik na 1 behandeling wonderen verwacht of verwachtte!
Dat is wat jij ervan maakt, niet ik, ik heb dat nergens geschreven!
Ik geloof niet in wonderen, maar in realiteit en dat is hoe ik Qyan op het moment bekijk en hoe ik Qyan dagelijks meemaak.
Ik heb naast Qyan ook nog een ander leven en nee, ik kan idd niet iedere keer ff op en neer naar zeeuws flaanderen, ik heb ook nog zoiets als werk en voorheen had ik werk en een fulltime studie.
2 jaar lang hefet mijn leven fulltime om Qyan gedraaid en dat draait het nog steeds, maar sommige dingen kan je niet ff stop zetten omdat je hond telkens wat mankeerd.
Ook dat stukje leven gaat ooit een keer door.
Ik heb nu een osteopaat waar ik in 5 minuten ben en waar ik desnoods meteen terecht kan als Qyan terugvalt en Qyan voelt zich bij deze man veel prettiger en is gek op hem en ook daar kijk ik naar.
Deze osteopaat doet toch echt hetzelfde als Rhonda, dus so what! En ik weet gewoon bjna zeker dat Qyan uiteindelijk ook veel vaker dan die 2x naar rhonda toe had gemoeten.
En dat maakt ook niet uit, maar dan heb ik het liever dichterbij.
En wat maakt het uit welke osteopaat het doet, als het maar helpt toch!
Je gelooft niet in wonderen,maar je hond was zo slecht dat je hem in wilde laten slapen ;)
De realiteit hoe je hem nu nog iedere dag ziet heb je wel aan haar te danken,je schreef zelf al dat je het niet meer zag zitten toen hij zo ziek was,je had hem zelf al opgegeven schreef je toen op Bp ;)
Rhonda kon jou na het vooronderzoek ervan overtuigen dat Qyan alleen maar muurvast zat en dat dit in uiterlijk 2 behandelingen over zou zijn.
Na de eerste behandeling hoefde je nog maar 1 keer terug te komen terwijl je volgens mij nu al meerdere keren bij die andere osteopaat bent geweest,vertel eens eerlijk:hoe vaak al?
En iedere keer op en neer naar Zeeuws-Vlaanderen (overigens met een V ;)is ook erg overtrokken als je er pas 1 keer bent geweest en nog maar 1 keer hoeft terug te komen!
Onze vorige hond was 3 jaar lang ernstig ziek en niets was ons te veel,het was ons allessie ;)
Wat zouden wij toen blij zijn geweest met 2 rittten verwighistan om onze hond te redden!
Nu kom je bij een osteopaat vlak bij jou in de buurt en bij deze man voelt hij zich fijner ???
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Ik heb je toen na je eerste bezoek bij Rhonda alleen maar positief,opgelucht etc gehoord.
Ook bij Rhonda kan je overigens meteen terecht hoor!
Misschien niet dezelfde dag maar dat komt omdat zij het best druk heeft met een zeer goedlopende praktijk ;)
Vind het overigens heel erg knap dat jij zelf kan vertellen hoe vaak je hond een behandeling nodig heeft ;)
Rhonda werkt overigens NET even iets anders dan de rest ;).....zij is ook nog fysiotherapeute(oa voor mensen0),oosterse geneeskunst,bachbloesemremedies,etherische pure olien,edelsteentherapie,magneetveldtherapie,etc...etc.
Mijn honden en paarden heeft zij al vaak goed geholpen ;)
Door Truus
tieneke schreef:
Rhonda werkt overigens NET even iets anders dan de rest ;).....zij is ook nog fysiotherapeute(oa voor mensen0),oosterse geneeskunst,bachbloesemremedies,etherische pure olien,edelsteentherapie,magneetveldtherapie,etc...etc.
Mijn honden en paarden heeft zij al vaak goed geholpen ;)

Hier in de buurt hebben we ook al deze mogelijkheden hoor Tieneke, ik ben er met Timo geweest en als je het dichter bij huis kan vinden, is dat toch prima?
Zij werkt ook met paarden en is fysiotherapeut bij mensen en ook met magnetische velden etc. etc.
Er zijn nog meer goeie dus ;).
Laatst gewijzigd door Truus op do 08 sep 2005, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef: Hier in de buurt hebben we ook al deze mogelijkheden hoor Tieneke, ik ben er met Timo geweest en als je het dichter bij huis kan vinden, is dat toch prima?
Zij werkt ook met paarden en is fysiotherapeut bij mensen en ook met magnetische velden etc. etc.
Er zijn nog meer goeie dus ;).
Sorry Truus het gaat niet over de goeie of slechte,lees even opnieuw ;)
Door diana
nou
de persoon die bij Wendy komt zou evt zelfs ook hierheen kunnen komen
wel bijzonder makkelijk vind ik en in haar eigen omgeving voeld ze zich toch het beste denk ik ,
Door tieneke
En nog steeds kan ik de opmerking niet goed plaatsen van:dan maar korter en heftiger leven ::)
Als mijn honden(laat staan jezelf)iets mankeren waar zij(veel) slechter door worden wil je ze daar dan voor behoeden of niet? ::) ::) ::)
Door qyan
Je gelooft niet in wonderen,maar je hond was zo slecht dat je hem in wilde laten slapen ;)
De realiteit hoe je hem nu nog iedere dag ziet heb je wel aan haar te danken,je schreef zelf al dat je het niet meer zag zitten toen hij zo ziek was,je had hem zelf al opgegeven schreef je toen op Bp ;)
Ik geloof idd niet in wonderen.
Ook de werkingswijze van osteopathie is geen wonder, maar iets heel logisch.
Ik dank god op mijn knieen dat het geholpen heeft, maar ik blijf realistisch tieneke.
Maar je bent geloof ik wel vergeten dat ik Qyan bijna in heb laten slapen na die ene behandeling!
Waarvan ik overigens niet beweer dat dat door Rhonda komt, maar haar antwoord op mijn mail toen (ik had hem overbelast en we hadden teveel gedaan = lees ik had me aan haar voorschriften gehouden en niets met hem gedaan) is aardig in het verkeerde keelgat geschoten kan ik je wel zeggen.
En dan daarbij, ik wist niet dat ik vreselijk dankbaar moest zijn voor de diensten die iemand levert tegen betaling, het is haar werk notabene!
Rhonda kon jou na het vooronderzoek ervan overtuigen dat Qyan alleen maar muurvast zat en dat dit in uiterlijk 2 behandelingen over zou zijn.
Na de eerste behandeling hoefde je nog maar 1 keer terug te komen terwijl je volgens mij nu al meerdere keren bij die andere osteopaat bent geweest,vertel eens eerlijk:hoe vaak al?
Wel 2 keer! 1 keer om weer goed te krijgen na wat er fout is gegaan na de behandeling van rhonda (wat daar de oorzaak ook van was, dus zeg maar die keer dat ik hem in wilde laten slapen)
En vorige week.
En iedere keer op en neer naar Zeeuws-Vlaanderen (overigens met een V ;)is ook erg overtrokken als je er pas 1 keer bent geweest en nog maar 1 keer hoeft terug te komen!
En ik vraag me dus stellig af of ik nog wel 1x terug hoefde te komen en dat is mijn goed recht, het is namelijk nog altijd mijn hond en mijn leven!
Onze vorige hond was 3 jaar lang ernstig ziek en niets was ons te veel,het was ons allessie ;)
Wat zouden wij toen blij zijn geweest met 2 rittten verwighistan om onze hond te redden!
En wat wil je nu precies met bovenstaande opmerking zeggen tieneke?
Dat ik niets voor Qyan over heb, dat het me eigenlijk allemaal niets kan schelen......zoiets?!?!
Nu kom je bij een osteopaat vlak bij jou in de buurt en bij deze man voelt hij zich fijner ???
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Wat ik bedoel dat met Qyan zich fijner voelt bij deze man?
Dat Ik Qyan bij deze man niet vast hoef te houden, dat Qyan bij deze man zelf ontspant en niet in een houtgreep gehouden hoeft te worden en niet probeert om weg te komen.
Qyan heeft iets tegen vrouwelijke artsen en voelt zich dus veel prettiger bij mannen.
Ik heb je toen na je eerste bezoek bij Rhonda alleen maar positief,opgelucht etc gehoord.
Ik schrijf toch ook nergens dat diana niet naar rhonda moet gaan? Ik schrijf toch nergens slechte dingen?
Ik schrijf alleen dat als het mijn hond had geweest ik eerst foto's had laten maken.
Dus omdat ik eerst alleen positief was, is het niet mijn goed recht om toch naar een andere osteopaat te gaan?
Ook bij Rhonda kan je overigens meteen terecht hoor!
Misschien niet dezelfde dag maar dat komt omdat zij het best druk heeft met een zeer goedlopende praktijk ;)
wedstrijdje welke praktijk beter loopt ::)
Zijn praktijk loopt ook prima, paarden honden mensen en baby's.
Alleen is deze praktijk voor mij wat makkelijker met mijn werk te combineren en kost het me geen dag werken, maar hooguit 2 uur!
Vind het overigens heel erg knap dat jij zelf kan vertellen hoe vaak je hond een behandeling nodig heeft ;)
waar schrijf ik dat ik weet hoe vaak qyan een behandeling nodig heeft.
Kan ik idd niet voorspellen, maar ik kan het wel zien aan hoe hij loopt, of ik hem op zijn rug aan mag raken, de hele stand van zijn lichaam.
Ik ken mijn hond nog altijd het beste dacht ik zo en aangezien ik hem met trainen nog steeds zwaar belast zit ene ongeluk in een klein hoekje, zoals vorige week dus.
Ja en, dat doet hij ook allemaal, dus wat is er anders aan.
Oh ja, fysio voor mensen....rhonda....daar was ze mee gestopt heeft ze zelf toen verteld.

Ik vind jou enthousiasme over rhonda geweldig, begrijp me niet verkeerd.
Maar Qyan is mijn hond, dit is mijn leven en ik bepaal nog altijd zelf waar ik naartoe ga met mijn hond.
Er is niemand die voor mij kan beslissen dat dat goed, of fout is en er is al helemaal niemand die mij kan vertellen wat ik moet doen.
Rhonda is echt niet de enige goede in nederland hoor tieneke, er zijn er nog zoveel meer.
En het zal me een worst wezen naar welke osteopaat iemand toe gaat.
Als de ene hond geholpen is met osteopaat A en de ander met osteopaat B dan vind ik dat prima.
Als het beestje maar geholpen is.
En hier ga ik het bij laten, dit is diana haar discussie over diana haar hond, ik heb geen zin in het veroordelen van mijnnkeuzes en ik gelof ook niet dat ik jou, of wie dan ook hier op barfplaats, ook maar enige uitleg verschuldigt ben over de keuzes die ik maak voor Qyan
Laatst gewijzigd door qyan op do 08 sep 2005, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
diana schreef: nou
de persoon die bij Wendy komt zou evt zelfs ook hierheen kunnen komen
wel bijzonder makkelijk vind ik en in haar eigen omgeving voeld ze zich toch het beste denk ik ,
Ik schrijf dus echt niets over deze persoon...toch?
Door qyan
tieneke schreef: En nog steeds kan ik de opmerking niet goed plaatsen van:dan maar korter en heftiger leven ::)
Als mijn honden(laat staan jezelf)iets mankeren waar zij(veel) slechter door worden wil je ze daar dan voor behoeden of niet? ::) ::) ::)
Als ik die opmerking voor mezelf maar goed kan plaatsen!
En als diana die opmerking maar voor haarzelf kan plaatsen.
Dan hoeft de rest daar eigenlijk niets van te snappen
Door tieneke
qyan schreef: Als ik die opmerking voor mezelf maar goed kan plaatsen!
Dan hoeft de rest daar eigenlijk niets van te snappen
Gelukkig!
Weltrusten!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door