Je gelooft niet in wonderen,maar je hond was zo slecht dat je hem in wilde laten slapen 
De realiteit hoe je hem nu nog iedere dag ziet heb je wel aan haar te danken,je schreef zelf al dat je het niet meer zag zitten toen hij zo ziek was,je had hem zelf al opgegeven schreef je toen op Bp 
Ik geloof idd niet in wonderen.
Ook de werkingswijze van osteopathie is geen wonder, maar iets heel logisch.
Ik dank god op mijn knieen dat het geholpen heeft, maar ik blijf realistisch tieneke.
Maar je bent geloof ik wel vergeten dat ik Qyan bijna in heb laten slapen na die ene behandeling!
Waarvan ik overigens niet beweer dat dat door Rhonda komt, maar haar antwoord op mijn mail toen (ik had hem overbelast en we hadden teveel gedaan = lees ik had me aan haar voorschriften gehouden en niets met hem gedaan) is aardig in het verkeerde keelgat geschoten kan ik je wel zeggen.
En dan daarbij, ik wist niet dat ik vreselijk dankbaar moest zijn voor de diensten die iemand levert tegen betaling, het is haar werk notabene!
Rhonda kon jou na het vooronderzoek ervan overtuigen dat Qyan alleen maar muurvast zat en dat dit in uiterlijk 2 behandelingen over zou zijn.
Na de eerste behandeling hoefde je nog maar 1 keer terug te komen terwijl je volgens mij nu al meerdere keren bij die andere osteopaat bent geweest,vertel eens eerlijk:hoe vaak al?
Wel 2 keer! 1 keer om weer goed te krijgen na wat er fout is gegaan na de behandeling van rhonda (wat daar de oorzaak ook van was, dus zeg maar die keer dat ik hem in wilde laten slapen)
En vorige week.
En iedere keer op en neer naar Zeeuws-Vlaanderen (overigens met een V ;)is ook erg overtrokken als je er pas 1 keer bent geweest en nog maar 1 keer hoeft terug te komen!
En ik vraag me dus stellig af of ik nog wel 1x terug hoefde te komen en dat is mijn goed recht, het is namelijk nog altijd mijn hond en mijn leven!
Onze vorige hond was 3 jaar lang ernstig ziek en niets was ons te veel,het was ons allessie 
Wat zouden wij toen blij zijn geweest met 2 rittten verwighistan om onze hond te redden!
En wat wil je nu precies met bovenstaande opmerking zeggen tieneke?
Dat ik niets voor Qyan over heb, dat het me eigenlijk allemaal niets kan schelen......zoiets?!?!
Nu kom je bij een osteopaat vlak bij jou in de buurt en bij deze man voelt hij zich fijner ???
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Wat ik bedoel dat met Qyan zich fijner voelt bij deze man?
Dat Ik Qyan bij deze man niet vast hoef te houden, dat Qyan bij deze man zelf ontspant en niet in een houtgreep gehouden hoeft te worden en niet probeert om weg te komen.
Qyan heeft iets tegen vrouwelijke artsen en voelt zich dus veel prettiger bij mannen.
Ik heb je toen na je eerste bezoek bij Rhonda alleen maar positief,opgelucht etc gehoord.
Ik schrijf toch ook nergens dat diana niet naar rhonda moet gaan? Ik schrijf toch nergens slechte dingen?
Ik schrijf alleen dat als het mijn hond had geweest ik eerst foto's had laten maken.
Dus omdat ik eerst alleen positief was, is het niet mijn goed recht om toch naar een andere osteopaat te gaan?
Ook bij Rhonda kan je overigens meteen terecht hoor!
Misschien niet dezelfde dag maar dat komt omdat zij het best druk heeft met een zeer goedlopende praktijk
wedstrijdje welke praktijk beter loopt

Zijn praktijk loopt ook prima, paarden honden mensen en baby's.
Alleen is deze praktijk voor mij wat makkelijker met mijn werk te combineren en kost het me geen dag werken, maar hooguit 2 uur!
Vind het overigens heel erg knap dat jij zelf kan vertellen hoe vaak je hond een behandeling nodig heeft
waar schrijf ik dat ik weet hoe vaak qyan een behandeling nodig heeft.
Kan ik idd niet voorspellen, maar ik kan het wel zien aan hoe hij loopt, of ik hem op zijn rug aan mag raken, de hele stand van zijn lichaam.
Ik ken mijn hond nog altijd het beste dacht ik zo en aangezien ik hem met trainen nog steeds zwaar belast zit ene ongeluk in een klein hoekje, zoals vorige week dus.
Rhonda werkt overigens NET even iets anders dan de rest
.....zij is ook nog fysiotherapeute(oa voor mensen0),oosterse geneeskunst,bachbloesemremedies,etherische pure olien,edelsteentherapie,magneetveldtherapie,etc...etc.
Ja en, dat doet hij ook allemaal, dus wat is er anders aan.
Oh ja, fysio voor mensen....rhonda....daar was ze mee gestopt heeft ze zelf toen verteld.
Ik vind jou enthousiasme over rhonda geweldig, begrijp me niet verkeerd.
Maar Qyan is mijn hond, dit is mijn leven en ik bepaal nog altijd zelf waar ik naartoe ga met mijn hond.
Er is niemand die voor mij kan beslissen dat dat goed, of fout is en er is al helemaal niemand die mij kan vertellen wat ik moet doen.
Rhonda is echt niet de enige goede in nederland hoor tieneke, er zijn er nog zoveel meer.
En het zal me een worst wezen naar welke osteopaat iemand toe gaat.
Als de ene hond geholpen is met osteopaat A en de ander met osteopaat B dan vind ik dat prima.
Als het beestje maar geholpen is.
En hier ga ik het bij laten, dit is diana haar discussie over diana haar hond, ik heb geen zin in het veroordelen van mijnnkeuzes en ik gelof ook niet dat ik jou, of wie dan ook hier op barfplaats, ook maar enige uitleg verschuldigt ben over de keuzes die ik maak voor Qyan