nienk schreef: ha, dank je wel hoor! ik vind het vanzelfsprekend wat ik voor Reus doe, maar het is inderdaad wel een paar stapjes meer als menig ander baasje doet.Excusez Moi?
een holistisch DA bellen zou een heel goed idee zijn! naast dat Reus dus niet zonder zijn kruiden kan, ben ik ook nog steeds erg blij met de begeleiding van onze DA. als ik het even niet meer weet, even bellen of even (met of zonder Reus) er langs en we kunnen weer verder.
ja echt van die lompheid die je verwacht van een deense dog, of een beer ofzo, niet van een terriertje... achter de tennisbal aan, hup tegen de poot van het bankje. KAIT! maar even niet meer gespeeld, en de dagen er na wou ie best spelen hoor, maar als de bal of speeltje onder het bankje door ging, mocht ik het mooi zelf halen... het lijkt wel weer beter te gaan, hij loopt weer wat makkelijker. hij moet straks even in de douche voor zijn maandelijks wasbeurt, zal dan met afdrogen wel zien of het echt beter gaat.

Fijn dat het al wel wat beter gaat met hem! Nog ffkes een beetje rust houden dus