Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik wilde nog even wachten met verslag doen tot ik het zeker wist, maar volgens mij weet ik het nu wel zeker  :P Hij heeft vrijdag en maandag eend gehad en tot nu toe 0 kriebeltjes/vlekjes gezien, dus...

We hebben een nieuwe diersoort!  :daisy:
*Hijst topic omhoog*

Het is niet voor niets dat ik hier al lang niks geschreven heb en ik kan het nu dan ook kort houden: het gaat hartstikke goed met Xerox!  :D Een paar weken geleden heeft hij een stukje kip van Yuko te pakken gekregen, dus de afgelopen weken had hij wat kriebels en korstjes. En ik weet meteen dat ik kip ook in de toekomst niet ga proberen met hem. Maar verder mogen we absoluut niet klagen. Mijn ouwe witte reus ziet er goed uit, geniet volop van het leven én van het lekkere eten elke dag. Hij heeft nu een heel volwaardig menu, maar zalm blijft toch zijn favoriete smaak  8)

We zijn BP en de leden nog elke dag dankbaar voor alle steun die we hebben gekregen, vooral in het begin toen het hele BARF-avontuur een grote jungle leek. Nu lijkt die tijd alweer lang geleden, Xerox is in oktober dan ook alweer 3 jaar bij mij.

Op naar de volgende update!  ;)
eelke schreef: Hij is knap!

Zo leuk he, zowel Hope, Xerox als Joep zijn echt goed opgeknapt, en volgens mij gaat Luna ook wel redelijk oké. Is toch allemaal van rond dezelfde tijd :)

Lizzy schreef het ook al in een ander topic . Het zou mooi zijn om al deze suksesverhalen met bijbehorende voor en na foto,s in de bieb te zetten .
Dat geeft de radeloze eigenaar (hopelijk ) moed .
Toen ik mijn eigen zoektocht indertijd begon kwam ik o.a op de site van Carnibest terecht . Daar staan ook een aantal afbeeldingen van hondjes die zo enorm zijn opgeknapt
smulpaap schreef:

Lizzy schreef het ook al in een ander topic . Het zou mooi zijn om al deze suksesverhalen met bijbehorende voor en na foto,s in de bieb te zetten .
Toen ik mijn eigen zoektocht indertijd begon kwam ik o.a op de site van Carnibest terecht . Daar staan ook een aantal afbeeldingen van hondjes die zo enorm zijn opgeknapt
Ja dat is zeker waar! Ik heb alleen niet zulke duidelijke foto's van Joep denk ik... hij had wel smetplekken, maar vooral op zijn buik, en de jeuk was bij hem vooral merkbaar aan het gedrag (hij wilde niet eens meer geaaid worden). Dus niet zo zichtbaar als Hope of Xerox :)
Bedankt voor alle complimentjes, we zijn er zelf ook heel blij mee! Zal vanmiddag nog een foto laten zien van Xerox' gezicht voor we begonnen met BARF. Zelfs aan zijn ogen is te zien dat hij nu veel lekkerder in zijn vel zit!

smulpaap schreef: Lizzy schreef het ook al in een ander topic . Het zou mooi zijn om al deze suksesverhalen met bijbehorende voor en na foto,s in de bieb te zetten .
Wat een goed idee! Ik was sowieso van plan het hele verhaal eens een keer compleet op papier te zetten, voor mezelf en misschien ook voor anderen. In welk topic heeft Lizzy het hierover gehad?

eelke, inderdaad, met de hondjes van 'onze tijd' gaat het gelukkig een stuk beter!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door