Moderator: Lizzy
eelke schreef: Hij is knap!
Zo leuk he, zowel Hope, Xerox als Joep zijn echt goed opgeknapt, en volgens mij gaat Luna ook wel redelijk oké. Is toch allemaal van rond dezelfde tijd![]()
smulpaap schreef:Ja dat is zeker waar! Ik heb alleen niet zulke duidelijke foto's van Joep denk ik... hij had wel smetplekken, maar vooral op zijn buik, en de jeuk was bij hem vooral merkbaar aan het gedrag (hij wilde niet eens meer geaaid worden). Dus niet zo zichtbaar als Hope of Xerox
Lizzy schreef het ook al in een ander topic . Het zou mooi zijn om al deze suksesverhalen met bijbehorende voor en na foto,s in de bieb te zetten .
Dat geeft de radeloze eigenaar (hopelijk ) moed .
Toen ik mijn eigen zoektocht indertijd begon kwam ik o.a op de site van Carnibest terecht . Daar staan ook een aantal afbeeldingen van hondjes die zo enorm zijn opgeknapt
smulpaap schreef: Lizzy schreef het ook al in een ander topic . Het zou mooi zijn om al deze suksesverhalen met bijbehorende voor en na foto,s in de bieb te zetten .Wat een goed idee! Ik was sowieso van plan het hele verhaal eens een keer compleet op papier te zetten, voor mezelf en misschien ook voor anderen. In welk topic heeft Lizzy het hierover gehad?
Dat geeft de radeloze eigenaar (hopelijk ) moed .