Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hope
Cathy schreef: Ik hoop echt voor je dat de vulling de oorzaak is .
Ik ook. Misschien is het voor niets, maar meneer slaapt nu op de katoenen sprei. Ook de droogloopmatten liggen in de kast. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar.
Ik heb wel katoenen hoezen om het kussen gedaan maar nooit stil gestaan bij de vulling. Ik ga gewoon heel hard duimen!
Door inni
Ik duim mee dat DAT de oorzaak is. Volgens mij moet het idd iets van buitenaf zijn, niet iets in z'n voeding, tenzij het snoepjes of kauwspullen zouden zijn. Een kindermatrasje met onderlaken is voor hem misschien een oplossing (of ineens een kinderbedje waaruit 1 sponde is, daarin ligt de stafford van mijn zoon languit voor het venster met z'n poten in de lucht te snurken.
Door Hope
inni schreef: Ik duim mee dat DAT de oorzaak is. Volgens mij moet het idd iets van buitenaf zijn, niet iets in z'n voeding, tenzij het snoepjes of kauwspullen zouden zijn. Een kindermatrasje met onderlaken is voor hem misschien een oplossing (of ineens een kinderbedje waaruit 1 sponde is, daarin ligt de stafford van mijn zoon languit voor het venster met z'n poten in de lucht te snurken.
Ook een matrasje durf ik even niet aan. Ik wil echt geen vulling.
Ik zal het volgende week als dr. Vroom belt ook aangeven, van die andere pup.
Door Kaela
Hope schreef: Ik ook. Misschien is het voor niets, maar meneer slaapt nu op de katoenen sprei. Ook de droogloopmatten liggen in de kast. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar.
Ik heb wel katoenen hoezen om het kussen gedaan maar nooit stil gestaan bij de vulling. Ik ga gewoon heel hard duimen!
Ik duim met je mee!!!
Door Hope
Lizzy, als jij hier nog mee leest, kan ik die kurkuma ook gebruiken in een zalf met rauwe honing voor die rode plekken? Dat lijkt me ook ontstekingsremmend maar veel zachter dan die shampoo die ik heb van de dierenarts.
Door Lizzy
Ja, je kunt het zeker ook smeren. Maar de vraag is of het met honing mengen een goed idee is.... Ik ben bang dat het hij dan aflikt.... Ik zou niet gelijk de hele plek insmeren maar een klein stukje, om te kijken hoe hij daarop reageert.

Ik ga even voor je vragen hoe je een huid-papje maakt (voor uitwendig dus).
Door Thea
Je zou de sprei in een katoenen dekbedovertrek kunnen doen.
Bency heeft een oud dekbed met overtrek die vouw ik in 4 en op en zo lig hij lekker.
Maar als hij uit geweest is vind hij het heerlijk om daar even gek mee te doen dan gaat hij zijn eigen bed opmaken. Lees dekbed heel groot maken en er dan op liggen :)
Door Lizzy
Ze gebruiken op de Turmeric groep Sudocreme om de turmeric mee te mengen, maar ook Manuka honing en kokosolie. Je moet er geen peper in doen. Ik zie ook een mengsel van neemolie, kokosolie en turmeric. Kortom, van alles en nog wat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door