Moderator: Lizzy
Cathy schreef: Ik hoop echt voor je dat de vulling de oorzaak is .Ik ook. Misschien is het voor niets, maar meneer slaapt nu op de katoenen sprei. Ook de droogloopmatten liggen in de kast. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar.
inni schreef: Ik duim mee dat DAT de oorzaak is. Volgens mij moet het idd iets van buitenaf zijn, niet iets in z'n voeding, tenzij het snoepjes of kauwspullen zouden zijn. Een kindermatrasje met onderlaken is voor hem misschien een oplossing (of ineens een kinderbedje waaruit 1 sponde is, daarin ligt de stafford van mijn zoon languit voor het venster met z'n poten in de lucht te snurken.Ook een matrasje durf ik even niet aan. Ik wil echt geen vulling.
Hope schreef: Ik ook. Misschien is het voor niets, maar meneer slaapt nu op de katoenen sprei. Ook de droogloopmatten liggen in de kast. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar.Ik duim met je mee!!!
Ik heb wel katoenen hoezen om het kussen gedaan maar nooit stil gestaan bij de vulling. Ik ga gewoon heel hard duimen!
Kaela schreef: Ik duim met je mee!!!Ik ook!!!
Lizetta schreef: Ja, je kan die kurkuma zeker zo geven!Maar ook smeren? Of is dat dan niet nodig?