Moderator: Lizzy
VERTEL MIJ NU EENS HOE DEZE HOND IN DEZE TWEE WEKEN (OK, ik houd op met schreeuwen) heeft kunnen piesen en poepen?!!!!!!!!!!!!!!.door hem los in een afgesloten tuin te laten piesen en poepen. waarbij hij dus niet aan de lijn kan trekken, en wrsch ook geen contact met de baas heeft.
ik denk (en soms kan ik dat best goed) dat je moet proberen om haar net iets voooor te zijn.Hoi Wendy, daar heb je gelijk in natuurlijk! De pest is alleen dat ik haar al 20 keer per dag uitlaat... Soms plast ze niet eens! Die muts heeft gewoon in haar kop zitten dat ze het "gewoon" kan laten lopen als het haar zo uit komt... Volgens mij dan he....
als je haar naar buiten doet als je haar urine ziet drinken, leer je haar dat ze als ze buiten wil dat ze dan moet lebberen.
en proberen te voorkomen dat ze zoveel drinkt???
mijn eerste pup had het goed door, als je buiten wil moet je eerst in huis plassen.............
enne , petje af voor uw vastberadenheid om deze hond niet de deur uit te doen :D :D :DHoi Wendy, wij hebben haar op vier-jarige leeftijd gekregen als afdankertje van een ander... En, wij hebben 1 regel in huis: er in is er nooit meer uit. Tot de dood ons scheidt. Gelukkig is ze verschrikkelijk lief en verder een schat van een hond, dus we hebben nog mazzel dat ze het zo goed doet voor een hondje die zo'n slecht leven heeft gehad.
het is een gedragsprobleem dus, al eens geïnformeerd bij een gedragstherapeut?
ik ben zelf nogal fan van Schilder van de UKG Utrecht.
ik had ook niet gezegd dat het makkelijk of zelfs maar mogelijk was toch?Nee, dat had je inderdaad niet gezegd!
het lijkt mij een soort stereotypie, uit stress onstaan gedrag waarbij het dier endorfines maakt. dit soort gedrag is heeeeeeeeeeel lastig af te leren.
lijkt ze supertevreden terwijl ze urine drinkt?