Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door boutcha
Copin schreef: ja, hoor, bidden voor alle hondjes die een of ander mankeren!!

Euhh, is een kaarsje opsteken ook al goed? anders zit ik fulltime in de kapel  ;)
Wat zouden we hier op zeggen  :D,oke dan voor een keer keuren we het goed  ;D :D ;).

Sterkte alvast en geef je 4voeter een dikke knuf  :).
Door Nicky
Copin schreef: lang leve de hup-spuitjes!!!!  :D  :D
Maandag heeft Copin dus deze drainage injectie gekregen bij de DA, en ikzelf moest hem nog op donderdag een 2e dosis geven (oraal)...
En, als bij toverslag zijn de puistjes om/rond zijn bek allemaal weg, er is zelfs al hernieuwde haargroei  ???
En... het knabbelen / kauwen op zijn poten is héél sterk verminderd...
blijkbaar had ie dus een onderhuids probleem, welke bij deze dus op een week tijd is afgestoten  :sport_box:
maar voor alle duidelijkheid, mss is het de combinatie van vloeibare kefir + megaderm & HUP, die alles opgelost heeft (hopelijk)  :mbounce:
en nu bidden dat er geen symptomen terugkomen!!!
Heb jij een homeopatische dierenarts? Jaia heeft er op t moment weer erg last van, en ik zou ook graag die injecties willen proberen...
Door Copin
Neen, ze geen homeopathische dierenarts, maar wel een met"alternatieve denkpistes"  :D
dat staat ook zo op haar naamkaartje :)
Door Nicky
Kan je me wat meer informatie geven over wat de precieze naam is van die injecties? tnx!
Door Copin
pfff, ik ben er een tijdje niet geweest, druk druk druk gehad.
alle blaasjes zijn goed aan het "uitdrogen", en er komen geen nieuwe bij!
het bijten aan de poten zie ik toch niet meer gebeuren, dus onze vrees voor atopie was gelukkiglijk ongegrond!

De samenstelling van die hup-spuit krijg ik precies niet losgepeuterd, kzal nog es proberen, maar eerlijk gezegd, hoe langer ik moet wegblijven bij de DA, hoe beter.

Qua voeding, zit Copin nu op zijn brok van voor de BARF, met 's avonds Megaderm erop. De Kaucabam is volledig weg.
En nu krijgt ie al 1x/week terug vers, enkel kip en kalkoen voor het ogenblik.
Ik denk dat als er tegen de zomervakantie geen heropstoot is, hij 2x/week vers krijgt, enz...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door