Copin schreef: ja, hoor, bidden voor alle hondjes die een of ander mankeren!!Wat zouden we hier op zeggen
Euhh, is een kaarsje opsteken ook al goed? anders zit ik fulltime in de kapel![]()

Sterkte alvast en geef je 4voeter een dikke knuf

Moderator: Lizzy
Copin schreef: ja, hoor, bidden voor alle hondjes die een of ander mankeren!!Wat zouden we hier op zeggen
Euhh, is een kaarsje opsteken ook al goed? anders zit ik fulltime in de kapel![]()
Copin schreef: lang leve de hup-spuitjes!!!!Heb jij een homeopatische dierenarts? Jaia heeft er op t moment weer erg last van, en ik zou ook graag die injecties willen proberen...![]()
Maandag heeft Copin dus deze drainage injectie gekregen bij de DA, en ikzelf moest hem nog op donderdag een 2e dosis geven (oraal)...
En, als bij toverslag zijn de puistjes om/rond zijn bek allemaal weg, er is zelfs al hernieuwde haargroei ???
En... het knabbelen / kauwen op zijn poten is héél sterk verminderd...
blijkbaar had ie dus een onderhuids probleem, welke bij deze dus op een week tijd is afgestoten
maar voor alle duidelijkheid, mss is het de combinatie van vloeibare kefir + megaderm & HUP, die alles opgelost heeft (hopelijk)
en nu bidden dat er geen symptomen terugkomen!!!