Lizzy, ik hoop, dat het voor Pinkel heel goed afloopt allemaal! En wat Ordell zegt, soms moet je eerst pijn hebben om beter te kunnen worden!!
Ik ben echt heel benieuwd, hoe dit verder gaat!!
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: By the way; zijn er meer mensen met oudere honden die zo stijf zijn 's morgens? Honden dan, van mensen weet ik het wel.De hond van mijn schoonouders heeft dat ook. Maar ja die is helemaal verrot..Die moet 's ochtends helemaal op gang komen, maar als ze op gang is lukt het wel weer enigzins.
Als Timmie 's morgens opstaat loopt ze helemaal krom. Haar rug bol en haar kop scheef naar een kant. Dan rekt ze zich heel voorzichtig uit, soms piept ze dan van de pijn, dan schudt ze zich uit en dan is het weer goed, dan gaat ze rennen en springen en rollen en heeft ze nergens meer last van. Ik vind het heel vreemd.
Hitam schreef: By the way; zijn er meer mensen met oudere honden die zo stijf zijn 's morgens? Honden dan, van mensen weet ik het wel.Kobus is nu ook niet meer de lenigste
Als Timmie 's morgens opstaat loopt ze helemaal krom. Haar rug bol en haar kop scheef naar een kant. Dan rekt ze zich heel voorzichtig uit, soms piept ze dan van de pijn, dan schudt ze zich uit en dan is het weer goed, dan gaat ze rennen en springen en rollen en heeft ze nergens meer last van. Ik vind het heel vreemd.
Hitam schreef: By the way; zijn er meer mensen met oudere honden die zo stijf zijn 's morgens? Honden dan, van mensen weet ik het wel.Hoi Tannetje,