Kaio schreef:Kun je die hocker dan ook nog meenemen in je auto? Dan is het wel een goed idee ja.
Tja plank, Kaio weigert ook in alle toonaarden. Laat zich zelfs vallen als je hem een beetje op de plank dwingt
Dus hier is het idd voorpoten in de auto en dan dat hele achterwerk optillen
Hij werkt wel mee want hij wil graag mee dat scheelt.
Gelukkig dat Fozzy daarin wel normaal doet, die loopt gewoon plank op en af. Dat was wel heel erg fijn toen ie geopereerd was.
Ja dat zou wel passen hoor, kan op de achterbank he. Kontje geven werkt niet zo goed, want Gijs zet zelf nog net zo hard af, en met mijn kontje erbij knalde hij vrijdag dus zo tegen de achterbank aan
Goed antwoord terug, de orthopeed vond het echt niet tegenvallen, zo doorgaan en geduld hebben. He, geen antwoord op mijn vragen, dus nog eens gevraagd ook als hij zo slecht loopt dat hij niet vooruit wil en wat te doen met het draven?
Antwoord terug, als hij slecht loopt niet een week vooruit in het schema en een volle week pijnstillers geven.
Nog geen compleet antwoord op mijn vragen.
Goed, eigen redenatie dan maar even, pijnstillers geven, en niet zo krampachtig omgaan met wel of niet draven als hij zijn bandage aan heeft. Immers is die niet per see nodig, dus de steun die dat ding extra geeft kunnen we vast afstrepen tegen de extra kracht op de poot door een drafpas. Hij moet bewegen, en dat moet ook wel 'leuk' blijven, en constant corrigeren helpt daar niet bij.
Vanaf morgen zouden we 5 x 15 min moeten gaan lopen. We gaan kijken hoe dat gaat. Van 5 naar 8 is relatief een veel grotere stap, dus mijn gevoel zegt dat we dat met rustig opbouwen wel kunnen gaan volgen. Hoewel we dus wel van 60 naar 75 minuten per dag gaan.
Dan zitten we dus op 75 min per dag. Volgende week moeten we dan naar 4 x 20, dat is 80 min per dag. Dat is al helemaal geen grote uitbreiding. Alleen langer lopen per keer en gelukkig een keer minder. Kunnen we ook weer echt andere rondjes lopen en een stukje verder komen, daar gaat hij blij van worden. Komende week zitten we toch nog vast aan onze woonwijk.
Dus, bandage aan, pijnstillers, en dan toch maar weer kijken hoe het gaat.
Dan vraag ik me nog wel af of we zo van de een op de andere dag kunnen overschakelen van metacam op rimadyl. We hebben beide nog liggen nl.