Een dikke

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Dorothea, je bent echt GOUD waard, dat allereerst evenGraag gedaan! en Erwin vind het altijd leuk om met een collega te sparren ;)![]()
![]()
![]()
!
Linga heeft net gegeten en vrat (zoals gewoonlijk) de bodem weer uit de bak. Ze ligt nu met Bisq te spelen. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met mijn kleine meis. Ze was vandaag weer ZO ontzettend lief, ik word er gewoon weer helemaal emo van![]()
![]()
.
Bedankt lieve mensen, voor het meeleven en duimen. Mag ik jullie vragen nog even mee te blijven duimen voor mijn Plinga? Please?
Edith en Erwin, bedankt voor jullie steun aan Dorothea en dus aan mij en Plinga.
MarijeEnBoomer schreef: Ik duim knoerthard voor jou prinses!!!!!!zo nou het is echt een snoesje, ik ben ernstig verliefd op haar geworden deze week
*Dorothea* schreef: zo nou het is echt een snoesje, ik ben ernstig verliefd op haar geworden deze weekja dat was grappig ik zag het woensdag gebeuren![]()
*Dorothea* schreef: zo nou het is echt een snoesje, ik ben ernstig verliefd op haar geworden deze weekmooi kunnen prinsessen kijken hè!!!![]()