Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Heftig hoor, het is allemaal nogal niet wat en zo moeilijk als je niet weet wat er loos is. :-\
De duimen blijven hier op volle toeren voor jullie Plinga draaien, dat ze dankzij jullie en Dorothea's geweldige zorgen weer helemaal opknapt en jullie dus nog heel lang van een spelende Linga met Biscuit kunnen genieten. :-* :-*
Sterkte en een dikke knuffel voor jullie. :-*

En ook voor Dorothea een hele dikke knuffel, je bent een kanjer. :-*
Door Fido
Lizzy schreef: Dorothea, je bent echt GOUD waard, dat allereerst even :-* :-* :-* :-*!

Linga heeft net gegeten en vrat (zoals gewoonlijk) de bodem weer uit de bak. Ze ligt nu met Bisq te spelen. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met mijn kleine meis. Ze was vandaag weer ZO ontzettend lief, ik word er gewoon weer helemaal emo van :'( :'( :'(.

Bedankt lieve mensen, voor het meeleven en duimen :-*. Mag ik jullie vragen nog even mee te blijven duimen voor mijn Plinga? Please?

Edith en Erwin, bedankt voor jullie steun aan Dorothea en dus aan mij en Plinga :-*.
Graag gedaan! en Erwin vind het altijd leuk om met een collega te sparren  ;)
Het ziet ernaar uit dat Linga zondag niet gespoeld hoeft te worden en dat vind ik dan wel een beetje jammer  :P  ;), had Dorothea doktertje mogen spelen en ik zustertje (en als zuster voor de diertjes ben ik heel erg lief  :angel:)
Door inni
Hier duimen we door voor Linga.

Vanaf morgen lees ik hier niet meer zonder zakdoek in de buurt, 'k houd het toch niet droog :'( (van ontroering).

Dikke duim voor al die helpers en steunen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door