Dat is juist ook het verneukeratieve, je ziet niet aan hem dat hij ziek is, en merken doe je het tot nog toe ook amper.
Ja hij is wat sneller moe en kan niet meer helemaal mee komen met BAIke en Djara, en hij slaapt toch wel wat meer.
Maar hij glanst en is vrolijk en blij en in beweging, gewoon een gezonde hond om te zien.
En van knappert wordt hij héééééél verlegen hoor

sssttttt!!!

===========================================================
===========================================================
Maar goed we waren vandaag weer bij dhr Rutteman.......
Tja......................................wat zal ik zeggen............................
Helaas blijkt nu dat de L-Asparaginase is uitgewerkt.
De Lymfeklieren zijn wel weer wat geslonken zoals ik al dacht, maar niet voldoende.

Alle cm3 ( de Lymfeklieren worden omgezet in kubieke centimeters) bij elkaar opgeteld betekend dat zo'n 5 miljard cellen de aanval hebben overleefd, en dat is veels te veel............................Normaliter zijn de Lyymfeklieren bij een hond van formaat GAIA, ongeveer 1cm3 per stuk, per cm3 zitten zo'n 1 miljard kanker cellen.
Dus de knopen in de achterpoten die zijn aan het groeien, en daar zitten dus te veel cellen.
De knopen in hals, borst, buik en liezen zijn nog wel mooi "klein".
En het wordt echt vervelend als die in de hals gaan groeien, opgegeven moment krijgt hij dan moeite met ademhalen als hij gaat liggen, en dan wordt het dus echt hinderlijk.
Die in de achterpoten zitten, die zitten niet "in de weg".
Het is ook zo dat hij hier en daar onverklaarbare wondjes heeft, binnenkant achterpoten, voorkant voorpoten en op zijn preputium.
Was da???

zullen enkele van jullie denken.... preputium is gewoon een rete chique woord voor voorhuid hihi.
Dus... we stoppen met de L-Asparaginase, het heeft geen zin om hier mee door te gaan, en vanaf nu krijgt hij een verhoogde dosis Prednisolon, en eens in de tien dagen 200mg Endoxan, thats it!.
Het kan hier door nog heel lang goed gaan, maar het kan ook zijn dat tussen 6 en 8 weken............................................
Alles boven de 8 weken is pure winst, daar komt het eigenlijk wel op neer.
Dus weer een stukje lager met dat zwaard van Damocles
Pffffffffffffffffffffffffffff zucht enorme diepe zucht.
PPPffffff tja nou, ik weet niet wat verder te zeggen.
Ik ga hem nog maar meer knuffelen en verwennen en liefhebben, nog meer als dat ik altijd al doe.
En niet al te verdrietig zijn, het is zo als het is, en verdrietig zitten zijn daar wordt GAIA ook niet beter van en ik krijg er koppijn van dus........
Ik kreeg het met dhr Rutteman over accepteren en het loslaten van, en over het onvermijdelijke wat straks komen gaat. :busted:
Hij zegt, je kan het ook anders zien, zie het alsof je hem dan zijn ultieme vrijheid geeft.........
En dat vindt ik wel een heel mooie gedachte.
PPff ik heb het koud, wij nestelen ons op de bank vanmiddag, dekentje erover, WIJ ZIJN ER NIET!!!!!
Deze foto's zijn van gisterochtend.