sylvia schreef: Yep zo werkt het ,Lizzy tik is bij google staart brutusHee, goed van jou zeg! Hahaha, wel lollig dat Brutus z'n staart te vinden is op google![]()

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Yep zo werkt het ,Lizzy tik is bij google staart brutusHee, goed van jou zeg! Hahaha, wel lollig dat Brutus z'n staart te vinden is op google![]()
Paul_Barte schreef: Geduld is een schone zaakoooo Liz snel de topic in staart breuk veranderen voor de google robot langs komt
De robots van Google speuren om de zoveel tijd het internet af om dingen aan te passen
Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google![]()
Lupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???Is lachen hoor...tik je eigen naam maar eens in..je zult versteld staan
Lupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???Dat deed ik toen eens om te kijken of mijn pagina dan door google werd vermeld,en tot mijn verbazing zag ik ineens dat er ook fokprodukten van mij op het internet stonden