Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
sylvia schreef: Yep zo werkt het ,Lizzy tik is bij google staart brutus ;D
Hee, goed van jou zeg! Hahaha, wel lollig dat Brutus z'n staart te vinden is op google ;D. Maar ik denk dat niet veel mensen die zoekargument zullen gebruiken ;D. Ik ga de topic wel even aanpassen! Dank je Syl!
Geduld is een schone zaak ;)

De robots van Google speuren om de zoveel tijd het internet af om dingen aan te passen ::)

Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google :-*
Door sylvia
Paul_Barte schreef: Geduld is een schone zaak ;)

De robots van Google speuren om de zoveel tijd het internet af om dingen aan te passen ::)

Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google :-*
oooo Liz snel de topic in staart breuk veranderen voor de google robot langs komt ;D

Logisch verhaal natuurlijk Paul
Door Lizzy
Hahahaha! OK Paul, ik zal geduld hebben (en jij weet hoe MOEILIJK dat voor mij is he! ;D). Het klinkt inderdaad wel logisch dat googletje zich ook nog even moet refreshen enzo....
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 04 feb 2004, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Grappig ik heb net eens mijn kennel naam ingetikt en welke link geeft hij dan ook......de barfplaats ;D
Door geer
Lupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???
Is lachen hoor...tik je eigen naam maar eens in..je zult versteld staan ;D
Door sylvia
Lupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???
Dat deed ik toen eens om te kijken of mijn pagina dan door google werd vermeld,en tot mijn verbazing zag ik ineens dat er ook fokprodukten van mij op het internet stonden ;D
Vandaag deed ik het weer en zag dat de bp nu ook erbij stond
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 04 feb 2004, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door