Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
Jee Ivonne, wat verschrikkelijk! Die lieve zwarte beer :'(
Geef hem maar een dikke knuf van me, en voor jou en je ex alle mogelijke sterkte.
Door Ine
Ivonne, ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd! :-* :-*
Door Lizzy
Gatverdamme Ivonne, wat erg.... :'(. Ik hoop toch dat hij nog weer wat op gaat knappen als het weer wat beter wordt.... Heel veel sterke joh....!
Door Cherry
Ook ik hoop dat het niks ernstigs is en dat ie er snel weer bovenop komt, die lieve Bas, en dat jullie maar snel weten wat er aan de hand is....knuffels voor Bas :-*
Heel veel sterkte...
Door Ivonne
dank jullie wel allemaal; het is gewoon zo verdomd lastig... wat is wijsheid. Ikzelf wil hem niet meer laten opereren mocht dat een advies worden.

Het is zo'n lieve hond met zo'n zacht karakter maar ook een heel hard karakter want pijn aangeven zal hij niet doen. Daarom zit ik er nu ook zo achteraan, ik wil weten hoever het echt is met hem. Hij is al een stuk grijzer op zijn snoet.

Als Bas op dit tempo doorgaat gaat hij de vijf jaar niet halen.... Het enige wat ik nog wil is een goede kwaliteit van leven.
Door sylvia
Ivonne schreef: dank jullie wel allemaal; het is gewoon zo verdomd lastig... wat is wijsheid. Ikzelf wil hem niet meer laten opereren mocht dat een advies worden.

Het is zo'n lieve hond met zo'n zacht karakter maar ook een heel hard karakter want pijn aangeven zal hij niet doen. Daarom zit ik er nu ook zo achteraan, ik wil weten hoever het echt is met hem. Hij is al een stuk grijzer op zijn snoet.

Als Bas op dit tempo doorgaat gaat hij de vijf jaar niet halen.... Het enige wat ik nog wil is een goede kwaliteit van leven.

Daar heb je helemaal gelijk in Ivonne, kwaliteit van leven is erg belangrijk. Ook het feit dat hij ineens zo grijs wordt kan aangeven dat hij veel stress ervaart (misschien door pijn)
Door Lizzy
Ja, ik ben dat wel Syl eens... De kwaliteit van leven moet zeker voorop staan. Nou weet ik niet of het snel grijs worden altijd gerelateerd is aan stress of pijn. Maar in geval van Bas is dat natuurlijk ook goed mogelijk... Tjonge, wat een ellende... :'(
Door qyan
Oh Yvonne, wat erg :'(
Veel sterkte en wijsheid, maar ik hoop voor jullie en voor Bas dat er toch nog kwaliteit van leven zal zijn voor hem :-*

Gr Wendy
Door Mayka
Ach arme lieve Bas :'(. Heb het met jullie te doen en wens jullie veel sterkte en wijsheid!
Door Eidos
Nog zo'n naar bericht :'( :'( :'(.. Het is gewoon niet eerlijk dat Bas niet lekker een jonge hond mag zijn ... Vind het zo erg dat hij ondanks de medicijnen toch zo achteruit gaat :'( :'( :'(... Heel veel sterkte :-* :'( :-* :'(.. Ik denk hier aan jullie en hoop op het beste ...

Knuffels voor jou en Bas :'( :-* :'( :-*
Door bernerfan
oh wat een rotnieuws... :-\ moeilijk hoor....ik hoop dat er voor bas een goeie oplossing wordt gevonden...misschien zijn er nog mogelijkheden? heel veel sterkte :-\
Door diana
jee zeg
sorry ,
ik lees dit nu pas
vreselijk zeg
ik hoop dat er nog iets aan te doen is .
wanneer een hond zijn hondenleven niet meer kan leven dan sta je als baas zo machteloos.
heel veel sterkte
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door