Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Hoewel ik denk dat het best met alle spanningen van de laatste tijd rondom Brutus en Biscuit te maken kan hebben, zou ik ook even urine laten testen, dan kun je in ieder geval bepaalde zaken uitsluiten  :-\

Succes met het plasje-vangen  ;)
Door Fido
Lizzy schreef: Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.
Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangen  :-\

Bloedprikken vind ze minder erg?  :D
Door Lizzy
Fido schreef: Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangen  :-\

Bloedprikken vind ze minder erg?  :D
Ja, ze laat liever bloed prikken dan dat ik urine opvang, de muts.

Hen, ik vermoed dat ik je hulp misschien wel in roep ja! Ik houd je op de hoogte :-*
Door Lizzy
Ja, ik heb dus echt geen idee. Ik zou het heel raar vinden als er ineens, van de een op het andere dag-deel suikerziekte of Cushing is ontstaan. We hebben haar onderweg wel drinken aangeboden. Maar dan moet ze nooit. Dus toen we donderdag middag in het hotel aankwamen, had ze wel erge dorst. En heeft ze ons 4 keer wakker gepiept omdat ze moest plassen en de waterbak leeg was.

Maar ja goed, ik laat het wel controleren. We hebben voor morgenmiddag een afspraak. En ik moet urine meenemen.
Door Fido
Lizzy schreef: Ja, ik heb dus echt geen idee. Ik zou het heel raar vinden als er ineens, van de een op het andere dag-deel suikerziekte of Cushing is ontstaan. We hebben haar onderweg wel drinken aangeboden. Maar dan moet ze nooit. Dus toen we donderdag middag in het hotel aankwamen, had ze wel erge dorst. En heeft ze ons 4 keer wakker gepiept omdat ze moest plassen en de waterbak leeg was.

Maar ja goed, ik laat het wel controleren. We hebben voor morgenmiddag een afspraak. En ik moet urine meenemen.
Eenzame opsluiting op een gladde vloer?  :-\ nuhhhhh denk dat het constant lopen wordt met een soeplepel achter haar kont aan  :-X.
Krijg je allemaal vragen wat je nu weer met hond aan het doen bent  :biggrin2:
Lizzy schreef: Het begon donderdag middag/avond. Na de reis. En toen zat pup nog bij de fokker en zat zij voornamelijk in de auto (de reis) en daarna in het hotel. Ze heeft in het hotel ook de hele bank nat geplast (dus we hebben het hotel al gevraagd ons de rekening van dit ongeluk te mailen zodat we de schade kunnen vergoeden).

Ik denk toch een stukje stress Lizzy.....
Door Sanyo
Vreemd dat dat nu zo plotseling ontstaan is :-\
Als het opvangen van de urine echt niet lukt en ze hebben het echt nodig, kunnen ze altijd nog een urine punctie doen. Ziet er een beetje naar uit, maar mijn ervaring is dat de hond er weinig tot niets van merkt. (moet ze wel met een volle blaas bij de da komen)
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: Ik denk het ook.

Hoe is de kleur van haar ochtendurine, Liz?
Geen idee, die doos plast uitsluitend in gras en dan moet het ongeveer 5 cm hoog zijn ::). Ik zal het morgenochtend samen met Leo proberen op te vangen, kun je het zien.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door