Fido schreef: Ook met een soeplepel ?Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.
Moderator: Lizzy
Fido schreef: Ook met een soeplepel ?Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.
Lizzy schreef: Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangen
Fido schreef: Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangenJa, ze laat liever bloed prikken dan dat ik urine opvang, de muts.
Bloedprikken vind ze minder erg?![]()
Lizzy schreef: Ja, ik heb dus echt geen idee. Ik zou het heel raar vinden als er ineens, van de een op het andere dag-deel suikerziekte of Cushing is ontstaan. We hebben haar onderweg wel drinken aangeboden. Maar dan moet ze nooit. Dus toen we donderdag middag in het hotel aankwamen, had ze wel erge dorst. En heeft ze ons 4 keer wakker gepiept omdat ze moest plassen en de waterbak leeg was.Eenzame opsluiting op een gladde vloer?
Maar ja goed, ik laat het wel controleren. We hebben voor morgenmiddag een afspraak. En ik moet urine meenemen.
Lizzy schreef: Het begon donderdag middag/avond. Na de reis. En toen zat pup nog bij de fokker en zat zij voornamelijk in de auto (de reis) en daarna in het hotel. Ze heeft in het hotel ook de hele bank nat geplast (dus we hebben het hotel al gevraagd ons de rekening van dit ongeluk te mailen zodat we de schade kunnen vergoeden).
Rovanna schreef:Ik denk het ook.
Ik denk toch een stukje stress Lizzy.....
*Dorothea* schreef: Ik denk het ook.Geen idee, die doos plast uitsluitend in gras en dan moet het ongeveer 5 cm hoog zijn
Hoe is de kleur van haar ochtendurine, Liz?