Moderator: Lizzy
Jojo schreef: Ik heb net een telefoontje van de dierenarts gehad dat de uitslag van de test er was. En inderdaad, Zusje is kerngezond. Geen parasieten, geen gisten, geen bacterien die er niet horen, alvleesklier werkt zoals het hoort, van alles wat mis kan zijn niets dusNou, in ieder geval fijn dat ze kerngezond is, maar ik weet dat je hier een dubbel gevoel bij hebt, want je wilt graag weten wat er aan de hand is......Maar goed is het nogsteeds niet. Ze 'ruft' ,boert, stinkt uit dr bek, eet gras en tja, heeft te regelmatig te slappe ontlasting dus
Ik had de laatste reacties nog even gemist maar zo te lezen is zij dus niet de enige. De dierenarts stelde nog voor om toch te gaan elimineren voor een aantal weken en idd. een homeopaat hier mee aan het werk te zetten...... Ik zit nog even te dubben of elimineren nog nut heeft....
Ik kan verder niets opbeurends zeggen, alleen dat ik weet dat Ziggy heel erg gelukkig is ondanks haar klachten. En ik neem aan dat dat bij Zusje ook het geval is.Ja hoor zeker wel er mankeerd haar eigenlijk 'niets' Ze is in prima conditie, vachtje glimt perfect en geen huidklachten. Maarja, in hoeverre weet je of een hond er last van heeft, misschien heeft ze best regelmatig buikpijn maar weet ze niet beter en heeft ze er mee leren leven?!? ???
Jojo schreef: Ja hoor zeker wel er mankeerd haar eigenlijk 'niets' Ze is in prima conditie, vachtje glimt perfect en geen huidklachten. Maarja, in hoeverre weet je of een hond er last van heeft, misschien heeft ze best regelmatig buikpijn maar weet ze niet beter en heeft ze er mee leren leven?!? ???Dit is iets waar ik ook vaak over nadenkt, heeft ze misschien heel veel pijn? Ziggy is een Amerikaanse stafford en dat zijn keiharde honden...... Zij laat het dus zelden merken als ze pijn heeft, tenzij het echt heel erg is...
Jojo schreef: @Laura2004, heb jij toevallig 1 van de volgende producten ook al geprobeerd?! Daar zit ik nl ook nog aan te denkenIk heb de tweede wel geprobeerd op advies van een holistisch da en wel meer produkten, maar die zou ik moeten zien, want ik weet het niet zo uit mijn hoofd. De maagcompositum heb ik dus een tijd gegeven en het andere produkt ken ik niet.
http://www.dursydog.nl/index.asp?strPag ... ctID=35638
en
http://www.dursydog.nl/index.asp?strPag ... ctID=26667
geer schreef: Is Psyllium Husk misschien iets? Dat zijn vezels die vocht opnemen. Overgiet je ze met water, dan maken ze de inhoud zachter, geef je ze droog dan maken ze de ontlasting harder. Werkt hier altijd goed! Of Darmclear, daar zit wat meer in..Is dat net zoiets als Iso-gel?
Decibels schreef: Is dat net zoiets als Iso-gel?Het is iets anders, want Iso-gel is gel en dit zijn echt vezels, maar de werking is ongeveer hetzelfde meen ik.
geer schreef: Het is iets anders, want Iso-gel is gel en dit zijn echt vezels, maar de werking is ongeveer hetzelfde meen ik.Iso-gel zijn korreltjes, maar als het zich verbindt met water wordt het inderdaad gel-achtig. Ik geef het bij diarree...het is geen geneesmiddel, maar het maakt de ontlasting wat compacter.