Femke schreef:
ik ga maar verder met de leem, de bult is (nog) niet rood en warm.
Mag ik de leem evt opvoeren naar 2 maatschepjes per dag?
Ik bel vanmiddag de d.a. even om het door te geven, en verder maar weer in de gaten houden 
Ik begin eerlijk gezegd spijt te krijgen dat ik hem heb laten opereren. Nou wist ik van tevoren natuurlijk niet dat het niets kwaadaardigs was, maar toch
Bij Brutus hebben we dit ook 1 keer gehad. Een flinke bult, maar die ging vanzelf weg. Volgens mij was het een combinatie wondvocht, ontstekingstroep en een soort wild vlees.
Ik zou zelf niet meer groene leem gaan geven trouwens. Een dessertlepel lijkt me echt zat. Eventueel zou je misschien (Tannetje?) wat drainage compositum van de Groene Os kunnen geven?
En dat gevoel van "had ik 'm maar niet laten opereren": dat kennen wij ook als geen ander. Brutus had ook een raar bobbeltje, dat werd ook groter, was niet te biopten, 2nd opinion zelfs aangevraagd bij Arno Roos, hij zei ook "ben er niet gerust op, weghalen die handel", dat heb ik laten doen, het is op 'z'n slagers' bij mijn vorige DA weggehaald en dezelfde avond vrat Brutus de hechtig er nog uit. Een groot gapend gat. Ze hebben nog geprobeerd nietjes erin te zetten. Niet gelukt. De hele handel ging onwijs ontsteken, hij moest AB en we hebben weken lopen tobben. Toen bleek dat het allemaal een onschuldige haarzakje-vergroeiing was, was ik ook niet blij dat ik het mes erin heb laten zetten. Maar ja, 'achteraf is een koe in z'n hol kijken', zegt Leo altijd

!