Ivonne schreef:
Deze kuur maak ik sowieso af hoor; Bas mag nog een keer of drie, vier.
Maar dan..... nog een kuur? Geen kuur? Wel een kuur maar daarmee heel afbouwend bezig zijn?
Het blijft een simpel feit dat Bas zich goed voelt met de hydro maar het is ook een simpel feit dat het veel geld is voor een nieuwe kuur. Op zich ben ik wel weer bereid om het te betalen (vakantiegeld komt er aan) maar waar gaat dit dan ooit ophouden? Iedere 10-12 weken € 350 neerleggen is een "beetje" te gek.....
Oh zo. Tja.... Ik denk dat ik zou vragen of hij in een soort "onderhouds-mode" kan blijven komen. Dus niet in de frequentie waarin je nu komt maar bijv. (ik roep maar wat) eens per maand. En als dat niet kan: nu het mooier weer wordt, is het misschien een idee om zelf met hem te gaan zwemmen? Misschien stom gedacht hoor. Ik weet ook wel dat het meer is als alleen zwemmen, de hydrotherapie, maar zwemmen is sowieso erg goed natuurlijk.
Weet je, verder is het moeilijk bepalen voor mij. Ik kan toch niet in jouw portomonee kijken. Ik zou dat ook niet echt makkelijk op kunnen hoesten, €350 eens per 2,5 a 3 maanden. Mede daarom ben ik geen hydrotherapie met Brutus gaan doen....