Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chamourel
jeetje wat triest .............
over Johan zijn de meningen nogal verdeeld........
hij gaat soms wel heel erg ver met zijn kankerstudiegegevens.
mensen zijn soms duizende euro's kwijt en ook nog hun hond, en soms stuurt hij mensen door naar frankrijk(daar liggen ze dan dagen aan het infuus)
nu heeft hij plannen voor een hondenkankerfonds.
laten we niet vergeten dat chemo voor de hond heel erg zwaar is, en laten we ons dan afvragen of we ZO ver willen gaan en onze hond dat aan willen doen.
wij mensen kunnen vertellen hoe we ons voelen , onze hond helaas niet.
ik zal niet zeggen dat Johan geen behandeling zal starten , dat zal hij ZEKER doen.
maar laten we alsjeblieft met beide benen op de grond blijven staan.
en Johan (hoe aardig hij ook is) niet voor heilig verklaren
Laatst gewijzigd door chamourel op vr 23 sep 2005, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
chamourel schreef: jeetje wat triest .............
mensen zijn soms duizende euro's kwijt en ook nog hun hond, en soms stuurt hij mensen door naar frankrijk(daar liggen ze dan dagen aan het infuus)
laten we niet vergeten dat chemo voor de hond heel erg zwaar is, en laten we ons dan afvragen of we ZO ver willen gaan en onze hond dat aan willen doen.
ik zal niet zeggen dat Johan geen behandeling zal starten , dat zal hij ZEKER doen.
En sla vooral zijn brokkenadvies maar over. :(
Door Lizzy
chamourel schreef: jeetje wat triest .............
Waar verklaren we hem heilig dan? Ik vind een kankerfonds voor honden trouwens ook niet zo gek, considering dat er zooooooveeeeeeel honden dood gaan aan kanker. Maar goed, da's waarschijnlijk persoonlijk.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 23 sep 2005, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Lizzy schreef: Waar verklaren we hem heilig dan?

Hier nog nergens ::)
Maar "men" is snel geneigd hem heilig te verklaren om meerdere redenen en ik vermoed dat Janet daar ook op doelt, dat we dat vooral niet moeten doen en vooral nuchter moeten blijven.
Door Thunder
De uitslag van het bloed was dus goed en er zijn geen organen aangetast!!!
Wel was ze ziek van de chemo.
Door Lizzy
Dat is goed bericht en minder goed bericht... Veel honden schijnen redelijk bestand te zijn tegen chemo en knappen vaak snel weer op. Ik hoop dat dat in zijn geval ook het geval is!!!!
Door conleeuw
chamourel schreef:
Ik zou een kankerfonds voor honden geen slecth idee vinden er is toch behoefte aan onderzoek.

Het wel of niet gaan voor chemo voor de hond denk ik is redelijk persoonlijk. Ik zou het persoonlijk absoluut niet doen, maar begrijp wel degelijk dat er mensen zijn die het wel doen, en zal ze ook nimmer en nooit proberen anders te overtuigen.
Vergeet niet dat de meeste mensen die zo ver gaan met/voor hun hond het doen uit liefde voor het beest en echt niet om hun hond te pesten en zullen over het algemeen hun hond niet door een hel laten gaan om hem nog een paar extra weekjes bij ze te houden.
Door amber13
Wat een droevig verhaal, maar gelukkig zijn de organen dus niet aangetast, heel veel sterkte voor hond en baas :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door