Moderator: Lizzy
chamourel schreef: jeetje wat triest .............En sla vooral zijn brokkenadvies maar over.
over Johan zijn de meningen nogal verdeeld........
hij gaat soms wel heel erg ver met zijn kankerstudiegegevens.
mensen zijn soms duizende euro's kwijt en ook nog hun hond, en soms stuurt hij mensen door naar frankrijk(daar liggen ze dan dagen aan het infuus)
nu heeft hij plannen voor een hondenkankerfonds.
laten we niet vergeten dat chemo voor de hond heel erg zwaar is, en laten we ons dan afvragen of we ZO ver willen gaan en onze hond dat aan willen doen.
wij mensen kunnen vertellen hoe we ons voelen , onze hond helaas niet.
ik zal niet zeggen dat Johan geen behandeling zal starten , dat zal hij ZEKER doen.
maar laten we alsjeblieft met beide benen op de grond blijven staan.
en Johan (hoe aardig hij ook is) niet voor heilig verklaren
chamourel schreef: jeetje wat triest .............Waar verklaren we hem heilig dan? Ik vind een kankerfonds voor honden trouwens ook niet zo gek, considering dat er zooooooveeeeeeel honden dood gaan aan kanker. Maar goed, da's waarschijnlijk persoonlijk.
over Johan zijn de meningen nogal verdeeld........
hij gaat soms wel heel erg ver met zijn kankerstudiegegevens.
mensen zijn soms duizende euro's kwijt en ook nog hun hond, en soms stuurt hij mensen door naar frankrijk(daar liggen ze dan dagen aan het infuus)
laten we niet vergeten dat chemo voor de hond heel erg zwaar is, en laten we ons dan afvragen of we ZO ver willen gaan en onze hond dat aan willen doen.
ik zal niet zeggen dat Johan geen behandeling zal starten , dat zal hij ZEKER doen.
maar laten we alsjeblieft met beide benen op de grond blijven staan.
en Johan (hoe aardig hij ook is) niet voor heilig verklaren
Lizzy schreef: Waar verklaren we hem heilig dan?
chamourel schreef:Ik zou een kankerfonds voor honden geen slecth idee vinden er is toch behoefte aan onderzoek.