[quote="keetje"]
Ik heb de site ook even bekeken en het ziet er aardig uit.
Misschien het proberen waard als afwisseling op de CB
Wat ik me afvraag,(ik ben een leek op dit gebied, de CB halen we rechtstreeks bij Bunschoten in Ermelo) hoe gaat dat? Hoe komt dat diepvries spul dan aan huis? Via de TPG, lees ik, maar is dat dan alleen voor de br*kken? Komt dat vriesspul ook via de TPG? En wat zijn de verzendkosten? Dat proefpakket, staat dat ergens vermeld of heb je dat telefonisch samengesteld? Vragen, vragen, vragen.
Misschien lees ik er overheen of ben ik gewoon te Blont. Help me uit de droom!!

[/quote]
Ik heb via de mail eerst wat vragen gesteld en toen dat me aanstond gevraagd of er een proefpakket was. Ja dus. Dit komen ze gratis aan huis bezorgen met hun eigen bus (geen koeltransport) maar als het bevroren erin gaat houdt dat echt wel een uurtje ofzo. Het was dus dan ook nog keihard. Als je daadwerkelijk over gaat tot bestellen betaal je de dieselkosten van de bus. UIt mijn hoofd was het 0-30kg 15 euro en zo afbouwend. V.a. 120kg was gratis en 90kg 5,00 dat is het enige wat bij mij is blijven hangen. Minder neem ik toch niet af.
Verders is het mogelijk om je vlees 100% zelf samen te stellen maar dan minimale afname van 500kg. Er zouden ook kennelplakken zijn van 10kg tegen een voordeliger tarief maar dat zou ze nog navragen voor mij. Vooalsnog ben ik zeer tevreden zowel over de communicatie als tot nu toe over het vlees zelf. Kan niet anders zeggen.
Edit; kennelplakken zijn verkrijgbaar, 10kg per plak van 40*60*5 v.a. 100kg, prijs afhankelijk van smaak.
Edit2: bij de kennelplakken gaat er nog eens 0.30 cent extra vanaf, dus dan heb 0.75korting pkg.