Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
[quote="Hitam"]
En in de rund compleet? Zit daar dan ook kip in?

[/quote]

Ik heb het voor de zekerheid even nagevraagd; ja er zit in de rund, kip als calcium/fosforbron
Door Cindy de Wolf
Ik heb gisteren een proefpakket ontvangen en dat was geen lullig pakket, Ik kreeg 9.5kg dat is bij mij voor 3 dagen. Ik kreeg van alles wat. Vanmorgen gegeven en ik moet zeggen; zag er niet verkeerd uit, mss iets te vochtig en iets te fijn gemalen maar eigenlijk wel tevreden. De honden aten het ook erg graag. Even aankijken nog en anders ga ik hier wel wat meer van bestellen.
Door keetje
[quote="Cindy de Wolf"]
Ik heb gisteren een proefpakket ontvangen en dat was geen lullig pakket, Ik kreeg 9.5kg dat is bij mij voor 3 dagen. Ik kreeg van alles wat. Vanmorgen gegeven en ik moet zeggen; zag er niet verkeerd uit, mss iets te vochtig en iets te fijn gemalen maar eigenlijk wel tevreden. De honden aten het ook erg graag. Even aankijken nog en anders ga ik hier wel wat meer van bestellen.
[/quote]

Ik heb de site ook even bekeken en het ziet er aardig uit.
Misschien het proberen waard als afwisseling op de CB
Wat ik me afvraag,(ik ben een leek op dit gebied, de CB halen we rechtstreeks bij Bunschoten in Ermelo) hoe gaat dat? Hoe komt dat diepvries spul dan aan huis? Via de TPG, lees ik, maar is dat dan alleen voor de br*kken? Komt dat vriesspul ook via de TPG? En wat zijn de verzendkosten? Dat proefpakket, staat dat ergens vermeld of heb je dat telefonisch samengesteld? Vragen, vragen, vragen.
Misschien lees ik er overheen of ben ik gewoon te Blont. Help me uit de droom!! ::)
Door Cindy de Wolf
[quote="keetje"]
Wat ik me afvraag,(ik ben een leek op dit gebied, de CB halen we rechtstreeks bij Bunschoten in Ermelo) hoe gaat dat? Hoe komt dat diepvries spul dan aan huis? Via de TPG, lees ik, maar is dat dan alleen voor de br*kken? Komt dat vriesspul ook via de TPG? En wat zijn de verzendkosten? Dat proefpakket, staat dat ergens vermeld of heb je dat telefonisch samengesteld? Vragen, vragen, vragen.
Misschien lees ik er overheen of ben ik gewoon te Blont. Help me uit de droom!! ::)
[/quote]

Ik heb via de mail eerst wat vragen gesteld en toen dat me aanstond gevraagd of er een proefpakket was. Ja dus. Dit komen ze gratis aan huis bezorgen met hun eigen bus (geen koeltransport) maar als het bevroren erin gaat houdt dat echt wel een uurtje ofzo. Het was dus dan ook nog keihard. Als je daadwerkelijk over gaat tot bestellen betaal je de dieselkosten van de bus. UIt mijn hoofd was het 0-30kg 15 euro en zo afbouwend. V.a. 120kg was gratis en 90kg 5,00 dat is het enige wat bij mij is blijven hangen. Minder neem ik toch niet af.

Verders is het mogelijk om je vlees 100% zelf samen te stellen maar dan minimale afname van 500kg. Er zouden ook kennelplakken zijn van 10kg tegen een voordeliger tarief maar dat zou ze nog navragen voor mij. Vooalsnog ben ik zeer tevreden zowel over de communicatie als tot nu toe over het vlees zelf. Kan niet anders zeggen.

Edit; kennelplakken zijn verkrijgbaar, 10kg per plak van 40*60*5 v.a. 100kg, prijs afhankelijk van smaak.
Edit2: bij de kennelplakken gaat er nog eens 0.30 cent extra vanaf, dus dan heb 0.75korting pkg.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op za 07 feb 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kelly en bullen
[quote="keetje"]
[/quote]

Hallo,

Er komen ook steeds meer verkooppunt. Ik weet niet van waar je bent, maar op de site van naturis kan je zien waar er allemaal verkooppunten zitten.
Groetjes Kelly
Door Cindy de Wolf
Ik heb nav mijn mailwisseling met het verkooppunt van Naturis en mijn op en aanmerkingen op het product een niewe menging mogen uitproberen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit 100% verbetering is. Het was nu geen slobber maar mooie stevige kvv, met redelijke stukken kipkarkas en spiervlees was ook herkenbaar. Mijn honden zijn er echt gek op. Misty die toch 100% barfer is komt zeuren om de bakken uit te mogen likken van de kvv eters. Heeft ze nog nooit gedaan.
Door kelly en bullen
[quote="Cindy de Wolf"]
Ik heb nav mijn mailwisseling met het verkooppunt van Naturis en mijn op en aanmerkingen op het product een niewe menging mogen uitproberen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit 100% verbetering is. Het was nu geen slobber maar mooie stevige kvv, met redelijke stukken kipkarkas en spiervlees was ook herkenbaar. Mijn honden zijn er echt gek op. Misty die toch 100% barfer is komt zeuren om de bakken uit te mogen likken van de kvv eters. Heeft ze nog nooit gedaan.
[/quote]

Zo hoort het ook te zijn. Ik ben blij dat uw honden het er zo goed op doen.
groetjes
Kelly
Door Cindy de Wolf
[quote="kelly en bullen"]
Zo hoort het ook te zijn. Ik ben blij dat uw honden het er zo goed op doen.
groetjes
Kelly
[/quote]

Maar zo was het niet. Ruud heeft dit speciaal voor mij gemaakt en wellicht gaat het dienen als leidraad. Dat kan. Toch blijf ik erbij dat ik wel wat dingen mis en daar is Ruud ook al lang en breed van op de hoogte en wat hij er al dan niet mee gaat doen is zijn zaak. Time will tell.
Door MarijeEnBoomer
[quote="Cindy de Wolf"]
Maar zo was het niet. Ruud heeft dit speciaal voor mij gemaakt en wellicht gaat het dienen als leidraad. Dat kan. Toch blijf ik erbij dat ik wel wat dingen mis en daar is Ruud ook al lang en breed van op de hoogte en wat hij er al dan niet mee gaat doen is zijn zaak. Time will tell.
[/quote]

Wat hebben ze anders gedaan dan voor jou?! Hier krijgen ze het vanavond nadat ik eergister een proefpakket heb ontvangen  :)
Door Cindy de Wolf
[quote="MarijeEnBoomer"]
Wat hebben ze anders gedaan dan voor jou?! Hier krijgen ze het vanavond nadat ik eergister een proefpakket heb ontvangen  :)
[/quote]

Ja hij zal van jou naar mij of visa versa gereden zijn ;) Ik denk dat jij de "gewone"maling hebt gekregen, welke smaak heb je gekregen? Die ik nu heb liggen is echt heel grof gemalen. Ik heb nu de kip versie. Je ziet kippenstukjes van 2cm zowel bot als vlees en dat is voor een kvv erg grof. Verders is het veel minder vochtig waardoor het mooi stevig qua structuur is of dit komt door menging weet ik niet.
Door MarijeEnBoomer
Ik heb verschillende smaken gekregen  :) Nu heeft ze net de rund op. Ziet er inderdaad erg fijngemalen en nat uit. Grover en droger klinkt goed!! Ze eet het trouwens goed terwijl ze soms nog wel wil miepen met nieuwe dingen ::)
Door Cindy de Wolf
[quote="MarijeEnBoomer"]
Ik heb verschillende smaken gekregen  :) Nu heeft ze net de rund op. Ziet er inderdaad erg fijngemalen en nat uit. Grover en droger klinkt goed!! Ze eet het trouwens goed terwijl ze soms nog wel wil miepen met nieuwe dingen ::)
[/quote]

Ja hier vinden ze ook echt lekker. Maar anders moet je morgen even langs wippen dan geef ik je een stuk mee. Vrijdagochtend vertrekken wij naar Frankrijk voor een week.
Door MarijeEnBoomer
[quote="Cindy de Wolf"]
Ja hier vinden ze ook echt lekker. Maar anders moet je morgen even langs wippen dan geef ik je een stuk mee. Vrijdagochtend vertrekken wij naar Frankrijk voor een week.
[/quote]
Ik pb je even :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door