Dames, dames toch. Als je zoals ik jarenlang journalist bent geweest, dan kan je echt een stuk schrijven vanuit een 'neutrale' stand. Als dat niet zou kunnen, dan had ik het vak niet uit kunnen oefenen, want als je b.v. een gemeenteraadsverslaggeving deed, dan ging het erom dat je het interessantste weergaf. Nou dat kon wel eens van iemand komen, waar je het in je vrije tijd politiek helemaal niet mee eens zou zijn.Als je het nou nog 5 keer opschrijft dan ga je het waarschijnlijk zelf nog geloven. Blijkbaar denk jij ik achterlijk ben dat ik jouw "goede bedoelingen" over het hoofd zie. Maarja ik ben dan ook geen journalist die daarom denkt alle wijsheid in pacht te hebben.
Dus echt de hele vraag had niets met brokken te maken, ook niet om afhankelijk van jullie antwoord achteraf te zeggen: zie je wel, je kan dus best brokken voeren. Het stuk ging gewoon over leeftijd van honden vroeger en nu, en over voedsel, waarbij het hoge graangehalte in de manier van vroeger opviel. En de manier van voeren waar het over ging was: pens + brood of kopvlees met brood.
En als er iemand had geantwoord: ja, dat was een prachtig dieet en je kan je hond gerust vandaag de dag ook nog zo voeren, dan was ik echt niet gekomen van: nou dan kunnen brokken dus ook. Hoe dom denken jullie dat ik ben (afgezien van jullie mening over mensen die brokken voeren)? Op deze site via een achterdeur weer brokken propageren. Kom nou zeg.
Ik vind het zelf echt een beetje jammer, dat als jullie van iemand weten dat hij/zij brokken voert afgewisseld met een tot twee vers vlees dagen in de week, dat jullie die persoon dan zo in de brokkenhoek stoppen, dat een discussie over een onderwerp niet mogelijk is zonder die brokken van stal te halen.
Wat is dat toch met die journalisten.