Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sharpie
#41211
Nou bij deze 2 foto's.
De eerste is mijn reu met een logeetje.
De tweede zijn mijn eigen beide honden.

Afbeelding
Afbeelding
Door hondenliefhebster
#41380
Hartstikke leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!! Die loge lijkt me een ver neefje van Frankie en Jaymz (gezien zijn gestroomde velletje), of is het soms toevallig een Hollander? Ik kan echt uren kijken naar spelende honden. Heb jij een reu en een teef? Als dat zo is, merk je dat dan bij het spelen? En merk je ook dat ze een voorkeur hebben voor honden van hetzelfde ras? Die van mij wel (vooral Frank).
Mijn oudste hond, Frankie dus (de korthaar) is erg lomp en houdt van het onstuimige werk. De meeste teven moeten daar echter niets van hebben en ontlopen hem of grauwen hem weg. Hij heeft maar weinig vriendinnetjes die dat gerag ook geinig vinden. De jongste, Jaymz (de langhaar), is veel socialer en brengt teefjes eerst het hoofd op hol met allerlei gekke sprongetjes. Na dat ritueel wordt er echt leuk gespeeld (tot grote woede vaak van Frank, die het niet kan uitstaan dat dat langhaartje meer sex-appeal heeft dan hij). Als ik ooit doorkrijg hoe ik incidenteel foto's bij de berichtjes kan plaatsen, zie je nog wel eens wat plaatjes van stoeiende Hollanders verschijnen. Ik ben nu al heel blij dat er (dankzij Sylvia!!!) uberhaupt foto's bij staan.
Groetjes!
Door Ordell
#41385
Die met dat gestroomd velletje lijkt mij een Amerikaanse of Engelse Stafford. Deze komen ook gestroomd voor en hebben in de verste verte niets met een Hollandse Herder te maken.
Laatst gewijzigd door Ordell op za 17 jan 2004, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hondenliefhebster
#41415
Weet ik, maar ik had het toch ook over een verre neef? Een Staffie zou inderdaad ook goed kunnen. Een boxer (ook soms gestroomd) is het in ieder geval zeker niet. En je ziet ook wel eens van die gestroomde honden uit Zuid-Europese landen op websites. Misschien een verdwaald exemplaar? Ik zit weer te kijken naar die foto, en ben nu echt heeeeeeel benieuwd. Sharpie, wat voor hond is dat?????????????????

NB Prachtige Hollander heb jij trouwens, Ordell!
Laatst gewijzigd door hondenliefhebster op za 17 jan 2004, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ordell
#41441
We proberen er alles aan te doen hem zo gezond mogelijk te houden, Jolly ;) ;D. Je hebt dus weer gelijk 8) ;D
Laatst gewijzigd door Ordell op za 17 jan 2004, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~anna~
#41442
[quote="Ordell"]
We proberen er alles aan te doen hem zo gezond mogelijk te houden, Jolly ;) ;D. Je hebt dus weer gelijk 8) ;D
[/quote]Hoe oud is Max eigelnlijk ?
Door Ordell
#41443
[quote="balupa"]
[quote="Ordell"]
We proberen er alles aan te doen hem zo gezond mogelijk te houden, Jolly ;) ;D. Je hebt dus weer gelijk 8) ;D
[/quote]Hoe oud is Max eigelnlijk ?
[/quote]

Als je naar "vragen over entingen" gaat zie je dat ik daar jou vraag al beantwoord had.... 8)
Door Truus
#41450
[quote="Jolly"]
hihi ja dat ken ik, Joepie de jack russel teef en Chasey zijn ook aan elkaar gewqagd als we dan eens op het strand lopen en Joepie of Chasey heeft een touw gevonden, dan wel het touw wat we hebben meegenomen, dan hangen ze er allebei aan. Joepie maakt dan een geluid daar kan een rotwiler jaloers op zijn, heel veel mensen denken dan meteen dat die zwarte Chasey dat geluid maakt omdat hij meerdere malen groter is dan Joepie. Ook heeft 1 vrouw(had een yorkie bij der op der arm ::)) ooit geroepen dat Chasey vals was omdat hij zo gromde naar Joepie en dat hij die kleine wat aan zou doen. Ik heb toen maar gezegt:" mevrouw hij heeft al gegeten hoor, en daarbij ze horen bij elkaar."
Kon zij niet om lachen, haar man wel die had wel door dat het Joepie was die dat geluid maakte.
Joepie's Zoon Bumper doet dit precies eender zo bij chasey. KIJK maar
AfbeeldingAfbeelding
[/quote]

Leuke foto's Jol 8)
Mag ik even vragen hoe oud jou J.R. is en hoeveel hij weegt? Lijkt op de foto een grotr of heb ik het mis.
Zwart-wit net als mijn Timo ;)
Door sharpie
#41465
Hartstikke leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!! Die loge lijkt me een ver neefje van Frankie en Jaymz (gezien zijn gestroomde velletje), of is het soms toevallig een Hollander? Ik kan echt uren kijken naar spelende honden. Heb jij een reu en een teef? Als dat zo is, merk je dat dan bij het spelen? En merk je ook dat ze een voorkeur hebben voor honden van hetzelfde ras? Die van mij wel (vooral Frank).
Mijn oudste hond, Frankie dus (de korthaar) is erg lomp en houdt van het onstuimige werk. De meeste teven moeten daar echter niets van hebben en ontlopen hem of grauwen hem weg. Hij heeft maar weinig vriendinnetjes die dat gerag ook geinig vinden.  De jongste, Jaymz (de langhaar), is veel socialer en brengt teefjes eerst het hoofd op hol met allerlei gekke sprongetjes. Na dat ritueel wordt er echt leuk gespeeld (tot grote woede vaak van Frank, die het niet kan uitstaan dat dat langhaartje meer sex-appeal heeft dan hij). Als ik ooit doorkrijg hoe ik incidenteel foto's bij de berichtjes kan plaatsen, zie je nog wel eens wat plaatjes van stoeiende Hollanders verschijnen. Ik ben nu al heel blij dat er (dankzij Sylvia!!!) uberhaupt foto's bij staan.
Groetjes! 
Het is een half pitbull/half amerikaanse stafford teef, ze was hier pas10 maanden oud.

Mijn 2 Sharpei zijn idd een reu en een teef, ze spelen altijd heel wild met elkaar en ze hebben idd ook wel een beetje voorkeur voor hun eigen ras.
Dat komt ook omdat veel andere honden de Sharpei een beetje vreemd vinden en sneller agressief op hun reageren.
Vooral mijn reu is heel vaak aangevallen door andere honden, ook toen hij pup was, waardoor hij nu zelf ook een beetje agressief is geworden helaas.
Terwijl het zo'n goedzakje was, eigenlijk nog steeds, maar hij vertrouwd andere honden gewoon niet meer zo.
Daarom laat ik hem niet meer zo graag spelen met vreemde honden.
Maar hij heeft nu een eigen vrouwtje, die er net zo gek uitziet als hij ;D ;D ;D

Foto's kan je trouwens gewoon dezelfde code voor gebruiken als in je profiel, je zet de code dan gewoon in hetzelfde stukje tekst als waar je je reactie's schrijft.
Alleen dan met de naam van de foto die je wilt gebruiken aan het eind van de url.
Snap je het nog?? ;D
Je moet alleen wel eerst de foto even uploaden naar je server.
Door hondenliefhebster
#41546
Prachtfoto's, Shanti! :) :) :) :) Wat zijn spelende honden toch leuk om te zien. Wel een pittig dametje trouwens, die loge, of lijkt dat maar zo? ;)
Ja, ook mijn honden reageren typisch op Sharpei's. Ze doen ze niets, hoor. Frank wil ook vaak nog wel proberen of ze willen spelen, maar de oosterse ondoorgrondelijkheid in de blik waarmee zo'n rimpelhondje zijn uitdagende geblaf beantwoordt, ontneemt hem meestal alle lust tot een ragpartij. ::) ,,Ordinaire Hollander", zie je zo'n Sharpei bijna denken. Lachen! Maar wel vervelend voor jouw reutje, dat 'ie al een paar keer is gepakt door soortgenoten. Frankie heeft iets tegen honden waarbij hij de ogen niet kan zien (bijvoorbeeld schapendoezen, bearded colles, bobtails) Hij bijt ze gelukkig niet, maar probeert ze wel weg te jagen. Misschien hebben die huidplooien op andere honden eenzelfde effect.
Groetjes en knuffels voor je doggies.

NB Helaas, ik ben een stuk onbenul op computergebied. Bedankt dus voor je uitleg over hoe meer foto's te plaatsen, maar 't zal me eerst nog wel een digitale alfabetiseringscursus kosten eer me dat lukt. ??? ??? ??? ??? ???
Door Jolly
#41550
[quote="Truus.P"]
[Leuke foto's Jol 8)
Mag ik even vragen hoe oud jou J.R. is en hoeveel hij weegt? Lijkt op de foto een grotr of heb ik het mis.
Zwart-wit net als mijn Timo ;)
[/quote]

truus, je hebt een PB ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door