Ik wil graag jullie advies over hoe ik een pup van 8 weken het beste kan overzetten op KVV.
Over 10 dagen krijgen wij een pup van dan 8 weken. Hij is geboren in het asiel en krijgt nu naast de moedermelk gekookt hart en goedkope bliktroep

Daarnaast hadden ze een behoorlijke wormbesmetting en zijn al een paar keer ontwormd. Niet zo'n beste start dus.
Daarom wil ik hem de eerste paar weken volledig op versvlees (carnibest) zetten en daarna, net als mijn andere hond 2 dagen KVV, 1 dag zelfgemaakte hap en 4 dagen brokken zonder chemische toevoegingen.
(Mijn huidige hond doet het hier erg goed op en volledig vers kan ik gewoon niet betalen, ze krijgt 500 gr. per dag en mijn kat met chronische diarree krijgt wel alle dagen vlees. Daarnaast zou dat ook niet in mijn vriezertje passen en ik woon ook niet echt dichtbij een verkooppunt.)
Mijn vraag is dus: Kan ik meteen de eerste dag starten met vlees, of moet ik hem eerst iets anders geven?
En waar kan ik hem dan mee belonen? Niet met puppybrokjes denk ik, want er moet toch 8 uur tussen zitten? Hebben jullie tips?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Daniëlle.