Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door nova
#2902239
ReneeP schreef: Komt er binnenkort weer een levering naar Limburg toe ?
Iemand een idee ?
Gr Renee

Er komen geitjes naar Limburg, ze worden aangeboden door dreumelaar. ;)
Door heicke
#2906055
Brutale vraag: is er voor half mei nog een levering bot in Zuid Limburg? Liefst een levering dat er per kilo besteld kan worden (SW bijvoorbeeld). Ik kan wel weer 10 kilo gebruiken, maar dan wel van wisselende diertjes. (groter is de vriezer niet helaas >:( )

Als niet, dan weet ik dat ik binnenkort naar de winkel in Grevenbroich moet gaan rijden of laten bezorgen wanneer meer mensen belangstelling hebben.
Door cindy5409
#2906062
ik denk dat je weinig kans gaat maken bij de meeste leveringen gaat het per 10kg of je moet iemand zoeken met wie je kan delen. Alleen als er bij sw of zo besteld wordt kun je per kilo bestellen en volgens mij is die net geweest
Door Bowdi
#2906147
heicke schreef: Brutale vraag: is er voor half mei nog een levering bot in Zuid Limburg? Liefst een levering dat er per kilo besteld kan worden (SW bijvoorbeeld). Ik kan wel weer 10 kilo gebruiken, maar dan wel van wisselende diertjes. (groter is de vriezer niet helaas >:( )

Als niet, dan weet ik dat ik binnenkort naar de winkel in Grevenbroich moet gaan rijden of laten bezorgen wanneer meer mensen belangstelling hebben.
Ik ga komende week bij Degomeat bestellen. Levering is dan vrijdag 25 april. Ik kom zelf al aan 100 euro voor de gratis bezorging. Dus als je mee wilt bestellen zeg je het maar. Ik woon in Nuth.
Door heicke
#2906393
Bowdi schreef: Ik ga komende week bij Degomeat bestellen. Levering is dan vrijdag 25 april. Ik kom zelf al aan 100 euro voor de gratis bezorging. Dus als je mee wilt bestellen zeg je het maar. Ik woon in Nuth.
Ow heel graag :) ! Ik stuur je een pb'tje!
Door madeleine
#2925630
Ik meldt me hier ook alvast! Zit oorspronkelijk in de Brabant verzamelgroep maar ik ben nu aan het verhuizen naar Dieteren  :)

Als er inderdaad iemand is de 6 juni rijden wilt vpor Daantje haar vlees heel graag.
Door heicke
#2932304
Voor degene die kant en klare vleesworsten voeren, er is een nieuw adres in Landgraaf bijgekomen. Van der Veeke verkoopt het vlees van 'hondenetengezond'. (ik heb er zelf geen ervaring mee, ik voer het niet en ik heb ook geen aandelen ofzo, maar vond het een vermelding waard  :biggrin2:

Het bericht op facebook luid als volgt:

Vandaag is het zover , Het vlees is binnen
Ons keuze is gevallen op het merk : HONDEN ETEN GEZOND

We beginnen met deze soorten:
- kip / rund 1kg € 2.85
- kip 1kg € 2.45
- kip /rund /zalm 1kg € 3.00
- kip / pens 1kg € 2.60
- kalkoen 500g € 1.95
- konijn 500g € 1.90

We zien jullie graag terug op onze nieuwe adres op de Hompertsweg 4 in Landgraaf.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door