Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door kiara
Heeft er iemand iets van klein beetje vis over. Bv haring makreel etc .
Ze hebben bij mij ( de 2 die ik nu nog heb) alleen maar KVV vis gehad.
Dus weet niet of ze het lusten.
En wil het proberen.
Graag omgeving Meppel
Door doranto
kiara schreef: zo 15 sep 2024, 10:00 Heeft er iemand iets van klein beetje vis over. Bv haring makreel etc .
Ze hebben bij mij ( de 2 die ik nu nog heb) alleen maar KVV vis gehad.
Dus weet niet of ze het lusten.
En wil het proberen.
Graag omgeving Meppel
Is er bij jou geen vishandel in de buurt, of een markt met viskraam? Ik zou daar eens vragen of ze evt. een heel rauw visje (bijvoorbeeld sardine) voor je hebben. Bij de Makro verkopen ze zakjes hele diepvries sardientjes, maar dan moet je wel een pasje hebben om binnen te komen.
Door kiara
doranto schreef: zo 15 sep 2024, 12:27 Is er bij jou geen vishandel in de buurt, of een markt met viskraam? Ik zou daar eens vragen of ze evt. een heel rauw visje (bijvoorbeeld sardine) voor je hebben. Bij de Makro verkopen ze zakjes hele diepvries sardientjes, maar dan moet je wel een pasje hebben om binnen te komen.
Ja die zijn er wel maar durfde het nooit te vragen
Door Aquillo
je zou een kvv kunnen kopen waar alleen vis zit. gewoon een klein rolletje. KB heeft ze kivo heeft ze vismixen enkel 4 soorten vis. Dogmeat heeft witvis enkel gemalen. en alroda heeft koolvis en kabeljauw . dus eerst zoiets proberen misschien. in Meppel zelf... https://www.urkervishandelmeppel.nl/c-2 ... verse-vis/
Laatst gewijzigd door Aquillo op di 17 sep 2024, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aquillo
supermarkten hebben meestal wel kleine verpakkingen koolvis , pangasius filet. Lidl heeft sardines in de vriezer in een kg verpakking. zalm filet. Ah heeft in het versvak ook wel een en ander liggen meestal zalm, pangasius, filet en sommige hebben zoetwatervis forel.
Door kiara
Aquillo schreef: di 17 sep 2024, 22:44 je zou een kvv kunnen kopen waar alleen vis zit. gewoon een klein rolletje. KB heeft ze kivo heeft ze vismixen enkel 4 soorten vis. Dogmeat heeft witvis enkel gemalen. en alroda heeft koolvis en kabeljauw . dus eerst zoiets proberen misschien. in Meppel zelf... https://www.urkervishandelmeppel.nl/c-2 ... verse-vis/
KVV vis eten ze wel
Gaat mij om hele vis
Door doranto
kiara schreef: wo 18 sep 2024, 09:16 KVV vis eten ze wel
Gaat mij om hele vis
Dan zou je het waarschijnlijk niet eens eerst hoeven te proberen. Mochten ze het écht niet eten, kun je het altijd nog fijnknippen en daarna desnoods de staafmixer erop ofzo, als je geen molentje hebt.
Door Aquillo
kiara schreef: wo 18 sep 2024, 09:16 KVV vis eten ze wel
Gaat mij om hele vis
vandaar ook mijn andere suggesties erbij. en wat ze niet willen eerst drogen mits je eendehydrator hebt. Dat wil ook wel helpen om een hond aan hele vis te wennen. eerst helemaal gedroogd, daarna korter. Overgieten met heet water kan ook
Door kiara
doranto schreef: wo 18 sep 2024, 09:30 Dan zou je het waarschijnlijk niet eens eerst hoeven te proberen. Mochten ze het écht niet eten, kun je het altijd nog fijnknippen en daarna desnoods de staafmixer erop ofzo, als je geen molentje hebt.
Ja dat kan ook
Door kiara
Aquillo schreef: wo 18 sep 2024, 12:17 vandaar ook mijn andere suggesties erbij. en wat ze niet willen eerst drogen mits je eendehydrator hebt. Dat wil ook wel helpen om een hond aan hele vis te wennen. eerst helemaal gedroogd, daarna korter. Overgieten met heet water kan ook
Ja heb droger
Goede tip bedankt
Door pike
De Lidl heeft volgende week de sardientjes in de vriezer voor € 3,49 per kg. Misschien iets om te proberen?
Door kiara
pike schreef: do 19 sep 2024, 22:42 De Lidl heeft volgende week de sardientjes in de vriezer voor € 3,49 per kg. Misschien iets om te proberen?
O top dankjewel voor het zeggen
Ga ze dan halen :-*
Door kiara
Ik ga er zo even heen
Maar vraagje
Als ik het geef hoeveel zal ik er dan geven ?( als ze het lusten)
En moet er nog iets van bot bij of spiervlees?
Ben het even kwijt kwa barfen met vis
Of 1 of 2 geven bij de KVV ?
Wat is wijsheid
Heb nog kip karkas en eenden nekken liggen
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door