Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lonaa
#2783080
Juul schreef: Nee en nee. (of het moet zijn dat je een leuk spoortje voor Falco wilt lopen. Dan rijd ik wel naar Enschede. ) Maar 100 euro red ik normaal wel. Moet ik alleen kijken of ik het een beetje kwijt kan. Maar eerst maar eens de foto's afwachten.
Dat lijkt me op zich wel gaaf. ;)

Maar Pauline's optie is misschien ook wel een goed idee!
Door Shanti en co
#2783272
Lonaa schreef: :-[

Mijn topografie van Overijssel is niet bijzonder goed.

Enig idee wanneer je wel weer bestelling kan/wil?
Haha, ach veel slechter dan de mijne kan het niet. ;D

En als op zijn vroegst over 10 weken (zoals ik al zei, ze zijn echt vol :'( :P)
Door Lonaa
#2783421
Tamar schreef: Iemand hier nog belangstelling voor? Ik wil wel verzamelpunt zijn (wordt dan wel op een donderdag aangezien dat mijn vrije dag is) en
woon onderin Drenthe, op de grens met Overijssel. (3 km van Slagharen af)
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=6
Op de vorige bladzijde staat dat ik ook verzamelpunt zou willen zijn, maar dan in Enschede. En afhankelijk van de foto's zouden r.ps01 en Pauline mee willen bestellen en dan zitten we al wel aan de 100 euro.

Ik snap dat het voor jou misschien te ver rijden is, dus misschien kan je met anderen wat afspreken ofzo?
Door Tamar
#2783464
In het Drenthe topic heb ik het ook gezet maar aangezien we op de grens zitten is dat mss interessant voor de mensen die uit de omgeving Hardenberg komen. En aangezien Hradenberg Overijssel is heb ik het hier ook maar neergezet.
Door Lonaa
#2783516
Tamar schreef: In het Drenthe topic heb ik het ook gezet maar aangezien we op de grens zitten is dat mss interessant voor de mensen die uit de omgeving Hardenberg komen. En aangezien Hradenberg Overijssel is heb ik het hier ook maar neergezet.
Dat snap ik. :) Je bent welkom hoor. :-* :-*
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2784657
hoi allemaal

onze appelboom heeft flink zijn best gedaan dit jaar.  :biggrin2: Nu hebben we er zelf al heerlijke dingen van gemaakt: appelmoes, appelcompote, appeltaart, appelstroop, hete bliksem, appechutney enz-enz...
En ook de dieren smullen dagelijks van de appeltjes.
Maar dan nog hebben we er wel erg veel  :D

Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Het zijn natuurlijk valappeltjes met her en der een blauwe plek maar deze voldoen prima voor het bovenstaande. Het lijkt me erg leuk om het te ruilen tegen iets anders lekkers / leuks? Bijvoorbeeld stoofpeertjes of snacks voor de woefs of iets waar iemand anders dan weer teveel van heeft.  :)

Ieder creatief idee hierin is welkom :)

Ik woon zelf in harfsen.
Door Lonaa
#2784715
nien-newfies schreef: hoi allemaal

onze appelboom heeft flink zijn best gedaan dit jaar. :biggrin2: Nu hebben we er zelf al heerlijke dingen van gemaakt: appelmoes, appelcompote, appeltaart, appelstroop, hete bliksem, appechutney enz-enz...
En ook de dieren smullen dagelijks van de appeltjes.
Maar dan nog hebben we er wel erg veel :D

Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Het zijn natuurlijk valappeltjes met her en der een blauwe plek maar deze voldoen prima voor het bovenstaande. Het lijkt me erg leuk om het te ruilen tegen iets anders lekkers / leuks? Bijvoorbeeld stoofpeertjes of snacks voor de woefs of iets waar iemand anders dan weer teveel van heeft. :)

Ieder creatief idee hierin is welkom :)

Ik woon zelf in harfsen.
Dankzij schoonouders met een appelboom die OOK zijn best gedaan heeft, zit ik voorlopig ook ruim in mijn appels. :biggrin2:

Stoofpeertjes hou ik me ook voor aanbevolen. :)
Door tammie
#2785370
Tja als ik dan de keuze heb...
Voor ons wonen jullie zo'n beetje een half uur dichter rijden dus voor mij is dit handiger dan Enschede als ik eerlijk ben :biggrin2:
Tamar schreef: In het Drenthe topic heb ik het ook gezet maar aangezien we op de grens zitten is dat mss interessant voor de mensen die uit de omgeving Hardenberg komen. En aangezien Hradenberg Overijssel is heb ik het hier ook maar neergezet.
Door Lonaa
#2785629
saluki schreef: Ik wil ook wel meebestellen en kan het voor Juul meenemen,hoor ik nog wanneer ik moet bestellen?? Ik heb dringend het e.e.a nodig.
Wil je eerst de foto's afwachten? Want daar wacht ik eigenlijk op. Wat mij betreft kan het dan op korte termijn geleverd worden.
Door anneliesdj
#2785816
Tamar schreef: In het Drenthe topic heb ik het ook gezet maar aangezien we op de grens zitten is dat mss interessant voor de mensen die uit de omgeving Hardenberg komen. En aangezien Hradenberg Overijssel is heb ik het hier ook maar neergezet.
Ja dat is zeker handig want Enschede is voor mij nog een behoorlijk eind.
Iemand anders omgeving Hardenberg/Ommen die mee wil doen?
Door tammie
#2786019
Ommen net zoals Slagharen zijn voor mij beiden goed te doen. Hardenberg is weer een stukje verder rijden vanaf Zwolle.
Had al een pb naar Tamar gestuurd dat ik had gereageerd hier in het topic ;)
anneliesdj schreef: Ja dat is zeker handig want Enschede is voor mij nog een behoorlijk eind.
Iemand anders omgeving Hardenberg/Ommen die mee wil doen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door