Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Yora85
[quote="Dagmar S"]
Heb een Chevrolet Kalos.
Dus dan gaat vast wel passen

Ja idd zet jij je bestelling in de topic dan kunnen wij er onder zetten dat het met jou meelift vanaf Steenwijk
Door Dagmar S
Yora85 schreef:
Ja idd zet jij je bestelling in de topic dan kunnen wij er onder zetten dat het met jou meelift vanaf Steenwijk
Heb ik gedaan. :D
Vind het wel een klein beetje spannend, is voor mij de eerste keer rijden voor anderen.
Door Dagmar S
Yora85 schreef: Snap ik maar komt goed, we hebben tegen die tijd nog wel even contact over tijdstip etc
Komt zeker goed ;)

Waar wil jij die van jou ophalen?
Door zhiva
Die 22? daar zitten die 4 van mij bij in neem ik aan?  :) Dat mogen wel 5 worden.  :biggrin2:
Rijd jij over Sneek Geeske? Ik weet dus niet of ik die dag naar Deventer moet, mag het anders met jou mee?
Door Yora85
zhiva schreef: Die 22? daar zitten die 4 van mij bij in neem ik aan? :) Dat mogen wel 5 worden. :biggrin2:
Rijd jij over Sneek Geeske? Ik weet dus niet of ik die dag naar Deventer moet, mag het anders met jou mee?
Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar Sneek
Door zhiva
Yora85 schreef: Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar Sneek
O0
Door zhiva
lisantjuhh schreef: Ik heb er geen belang meer bij. Ben bang dat mijn hond niet hele geiten op eet
Ze zijn niet zo groot hoor. Ik hak ze altijd in 6 stukken. 4 losse poten, rug en ribben ;) een hele geit in 1x gaat hier ook niet lukken hoor.
Nou lukt misschien wel, maar dat gaat hij niet krijgen, hahaha.
Door Jisjo
Hierbij meld ik me ook mocht er een bestelling van Degomeat zijn. Zal geen grote afnemer zijn, want ik heb 1 kat  8)
Woonachtig in Langweer. 
Groetjes Jis
Laatst gewijzigd door Jisjo op za 10 jan 2015, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door