Heb een Chevrolet Kalos.
Dus dan gaat vast wel passen
(edit aangevuld)
Moderator: Charlie Angel
Yora85 schreef:Heb ik gedaan.
Ja idd zet jij je bestelling in de topic dan kunnen wij er onder zetten dat het met jou meelift vanaf Steenwijk
Yora85 schreef: Snap ik maar komt goed, we hebben tegen die tijd nog wel even contact over tijdstip etcKomt zeker goed
zhiva schreef: Die 22? daar zitten die 4 van mij bij in neem ik aan?Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar SneekDat mogen wel 5 worden.
Rijd jij over Sneek Geeske? Ik weet dus niet of ik die dag naar Deventer moet, mag het anders met jou mee?
Yora85 schreef: Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar Sneek
lisantjuhh schreef: Ik heb er geen belang meer bij. Ben bang dat mijn hond niet hele geiten op eetZe zijn niet zo groot hoor. Ik hak ze altijd in 6 stukken. 4 losse poten, rug en ribben
Irta schreef: Zijn er mensen die mee willen bestellen bij kiezebrink de 20e?Op zich wel, maar waar gaat het dan bezorgd worden?