Bertine schreef: Ik denk dat ik voor een jaar genoeg heb, mijn ogen waren weer eens groter dan Junto's maag.
En dan die duiven voor Buran, tjonge wat een lig in de weg!!!!
:

Moderator: Charlie Angel
Bertine schreef: Ik denk dat ik voor een jaar genoeg heb, mijn ogen waren weer eens groter dan Junto's maag.
En dan die duiven voor Buran, tjonge wat een lig in de weg!!!!
Arline schreef: Hele tijd niet meer ingelogd..er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard.
Ik woon in Winterswijk.
Ik doe graag mee met groepsbestellingen. Ik zie al een heel aantal die in de buurt wonen. Helaas is de levering 18 aug begrijp ik he? Dan ben ik op vakantie![]()
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard.Joepie!!!!!!!!!!!Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit...
) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard.jaaa!Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit...
) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard.Hier ook altijd wel interesse Nienke, ze vinden vooral de biorund erg lekker hier (ook de katzels en dat is wel een maatstafIk rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit...