Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Arline
Bertine schreef: Ik denk dat ik voor een jaar genoeg heb, mijn ogen waren weer eens groter dan Junto's maag.

En dan die duiven voor Buran, tjonge wat een lig in de weg!!!!

: :biggrin2: :D
Door danifa
hoi

ik weet niet of er nog apeldoorners zijn de voor 25 juli parelhoen karkassen hebben besteld bij Mien 5-tal.
Maar als ik toch rij wil ik dat van jullie ook wel meenemen.
laat het maar even weten.

gr. Daniëlle
Door berenboot
Arline schreef: Hele tijd niet meer ingelogd..
Ik woon in Winterswijk.
Ik doe graag mee met groepsbestellingen. Ik zie al een heel aantal die in de buurt wonen. Helaas is de levering 18 aug begrijp ik he? Dan ben ik op vakantie :(
er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard. :) Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit... ::)) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
Door BlissSpirit
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard. :) Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit... ::)) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
Joepie!!!!!!!!!!! :D
Door Arline
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard. :) Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit... ::)) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
jaaa! :D
zeker schaap/lam en geit, daar kan ik minder goed aankomen.
Door Anthraciet
Hier ook altijd wel interesse Nienke, ze vinden vooral de biorund erg lekker hier (ook de katzels en dat is wel een maatstaf :biggrin2:)
Door berenboot
oef, ik word hier zo hebberig van!! Zou eigenlijk stiekem ook wel wat van die haaskarkassen willen :P Zal ik eens thuis overleggen of manlief wil rijden ?? Wie zou allemaal wat willen hiervan dan?

Oja, had hier nog niet aangegeven maar hadden jullie het interessetopic gevonden voor sept?!?
Door Xerox
Ik heb ook overlegd en vanuit hier kan in principe ook gereden worden. Moet wel op de korte termijn geregeld worden denk ik, want er staat dat er al 1/3 weg is... Dus wij kunnen op de korte termijn een rit regelen, als er interesse is voor minimaal 150 kg! Vvk worden dan 15 ct/kg en bij meer interesse gaan die uiteraard omlaag!
Door wijkje
Ik sla de haas over...Errug he...
Overigens..Ik rijd over tijdje naar Westen van het land voor gans van Johanna25. Ik ga een poging wagen om ganzen te slachten. Als er nog interesse is in kant-en-klare-producten mag je meebestellen.
Wat ik zelf wil gaan slachten, hou ik eerst zelf..Want misschien vind ik het een regelrechte ramp dat ik het nooit meer doe.
Door berenboot
ik doe ook mee, graag 40 kg en het zou super zijn als het met jou meemag xerox. Jij woont in arnhem toch??  :D Ik zal me ook nog even bij arjan in het topic melden.
Door Xerox
Ik woon in Arnhem ja! Het wordt waarschijnlijk een zondag, maar morgen of overmorgen hoor ik meer van Arjan. Ik houd vast een lijstje bij van hoe veel interesse er ongeveer is!

O ja, mocht 1 van jullie ongeveer 20 kg aan vriezerruimte over hebben (zo tijdelijk mogelijk uiteraard)... Ik houd me aanbevolen :-[ (we gaan sowieso rijden vanaf 150 kg hoor, ook al kan ik zelf geen 40 kg nemen)
Laatst gewijzigd door Xerox op di 17 jul 2012, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
Oh, yes, haaskarkas! Mag er ook 10 kilo voor mij met jou mee reizen Xerox?? Vriezerruimte ( 10 kg.)  heb ik tot 3 augustus wel voor je, is dat wat of is dat niet lang genoeg? ( ik woon in Deventer)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door