Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door anneliesdj
Tamar schreef: Iemand hier nog belangstelling voor? Ik wil wel verzamelpunt zijn (wordt dan wel op een donderdag aangezien dat mijn vrije dag is) en
woon onderin Drenthe, op de grens met Overijssel. (3 km van Slagharen af)
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=6
Ik wilde net de vraag posten of hier iemand mee wil bestellen.
Ik woon in Ommen en werk in Slagharen dus voor mij goed te doen.
Heb ook in het topic overijssel de vraag gesteld.
Door Tamar
Aan de 100 kilo komen we wel, sterker nog, zit er al bijna aan.
Mensen vd hondenschool bestellen ook mee dus die zorg is er al niet.

Grappig Anneliesdj, jij gaat elke dag van Ommen naar Slagharen, ik elke dag van Slagharen naar Lemelerveld  :)
Door drommel
Hallo hondenvrienden,

ik voer inmiddels 2 jaar kvv naar volle tevredenheid. Op 1 ding na en dat is de prijs. Ben reeds overgestapt van eigenmerk groeneweg a 4,25 per kg naar darf ongeveer 3.5 per kilo afhankelijk van de smaak/samenstelling. Nu hoop ik dat er mensen zijn in de buurt van Assen die samen met mij bij darf/carroba een bestelling willen plaatsen. Het zou mooi zijn als het totaalbedrag op eur. 750,- uitkomt zodat wij hier 25 procent korting op gaan krijgen. Ik kan zelf rond de eur.250,- kwijt en kan hier ongeveer 2 maand mee vooruit.

Groetjes Chris
een slik van Hero (Rotweiler reutje van 2) en een heleboel slikjes van Kyra (Engelse Staffordshire teefje van 4)
Door tammie
Tamaar/Annelies, vanuit hier de concrete vraag wanneer gaan we bestellen, wanneer halen we het op?
Dit ook omdat een vriendin met mij meebesteld en erg veel interesse heeft en mij mail met deze vraag stuurde ;)

groetjes tamara
Door anneliesdj
Wat mij betreft kunnen we bestellen, als Tamar al bijna aan 100 kilo zit komen we er met mijn bestelling zeker wel en ik weet nog wel iemand die mee wil bestellen.
Ik zal Tamar even een berichtje sturen.
Door tammie
komen we er ruim overheen.
Ik zag na het plaatsen van dit bericht dat Tamaar al een ander topic had geopend met datum.
Dus ik denk dat wij beter daar verder kunnen gaan? :)
Door Drovers Road
Wie weet er een slager in Drenthe/Groningen waar ik lamsribben kan krijgen?
Anders vlees is altijd welkom. Zie zogauw geen topic over lamsribben waar ik nog kan bestellen.
Wil evt ook wel voor anderen mee nemen mocht er vraag naar zijn.
Thnx
Door Envie
Ik wil zondag 10 nov. een bestelling doen bij Degomeat. Levering dan de vrijdag erop.
Wie mee wil bestellen roept maar !!!! (z.o. friesland-tegen Drenthe aan)
Door Envie
Ik heb 1 kg lamslong teveel besteld. ivm beperkte vriesruimte (en grote bestelling) doe ik hem in de aanbieding voor €1,00 Volgende week wil ik kopvlees bestellen bij mn slager....meer belangstelling?

Wanneer je belangstelling hebt, doe dan een pb-tje.

Woon in Makkinga, z.o. Friesland
Door Zoë en Jack
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik deze vraag hier goed post.
Ik ben Wietske en woon in Hoogeveen Drenthe en voer mijn twee Engelse Bulldoggen alleen K V V Compleet.
Zijn er in vezamelgroep Drenthe nog meer leden die K V V compleet voeren?
En wat voor soort K V V word er dan zoal gevoerd en in welke prijs klasse.
Ik ben me aan het oriënteren voor een goede betaalbare niet te grove soort K V V.
Ik heb het probleem dat ik zelf niet in het bezit ben van zowel een rijbewijs of een auto en ben dus afhankelijk van een leverancier die het vlees bij me thuis bezorgt of iemand die samen met mij k V V  wil bestellen en het voor mij mee kan nemen en bij me thuis kan bezorgen.
Als er iemand is die me zou kunnen helpen hoor ik het graag.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door