orinake schreef: wanneer is je volgende ingreep juist?Weet ik nog niet precies, zou over 3 maanden zijn zeiden ze 2 weken terug. Dus ergens in oktober
Dan kan ik daar rekening mee houden in men planning.

Moderator: Charlie Angel
orinake schreef: wanneer is je volgende ingreep juist?Weet ik nog niet precies, zou over 3 maanden zijn zeiden ze 2 weken terug. Dus ergens in oktober
Dan kan ik daar rekening mee houden in men planning.
eelke schreef: Weet ik nog niet precies, zou over 3 maanden zijn zeiden ze 2 weken terug. Dus ergens in oktoberDan is 12 september misschien handiger voor jouw?![]()
Martine-Tom schreef: Ik zit een eindje door mijn spiervlees heen, zou eigenlijk IC/SW wel willen laten komen, zijn er nog meer mensen geintresseerd?Misschien....al krijg ik 6 september al SW met Orinake mee natuurlijk. Half/eind oktober zou wel heeeeeeeeeeel goed uitkomen!
Over een week of 5/6 zoiets?
eelke schreef: Misschien....al krijg ik 6 september al SW met Orinake mee natuurlijk. Half/eind oktober zou wel heeeeeeeeeeel goed uitkomen!Oh dat is voor mij ook nog prima, maar wel het uiterste
Martine-Tom schreef: Oh dat is voor mij ook nog prima, maar wel het uitersteMijn kist is nog niet eens voor de helft gevuld. En de twee kastjes staan uit
Heb nog maar 1 vriezer vol nu![]()
Martine-Tom schreef: Ik zit een eindje door mijn spiervlees heen, zou eigenlijk IC/SW wel willen laten komen, zijn er nog meer mensen geintresseerd? Over een week of 5/6 zoiets?Ik krijg 6 september ook al van SW via Orinake. Dan denk ik altijd dat ik weer heeeeel lang vooruit kan maar meestal valt dat tegen dus misschien wil ik ook wel wat meebestellen. Mocht je echt gebrek krijgen dan mag je gerust wat van me overnemen
Martine-Tom schreef:Waar heb je het topic geopend? Ik kan het niet vinden, maar wil tegen die tijd graag meebestellen.
Ik heb nu nog aardig wat dego maar ga toch weer zelf malen, voelt gewoon zoveel beter, dus moet gewoon weer fiks inslaan tegen die tijd, op de dagen dat ik sta te malen vind ik die 15 kilo per maand toch ineens best veel
Ik gooi wel ff een topic open![]()
WillyP schreef: Waar heb je het topic geopend? Ik kan het niet vinden, maar wil tegen die tijd graag meebestellen.
Gevonden
Martine-Tom schreef: Even de link hier ook zetten:Interessant, waar en wanneer
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... w.html#new
Barbaravh schreef: Interessant, waar en wanneerGeen idee, mag best bij mij hoor![]()