Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door eelke
orinake schreef: wanneer is je volgende ingreep juist?
Dan kan ik daar rekening mee houden in men planning.
Weet ik nog niet precies, zou over 3 maanden zijn zeiden ze 2 weken terug. Dus ergens in oktober :)
Door orinake
eelke schreef: Weet ik nog niet precies, zou over 3 maanden zijn zeiden ze 2 weken terug. Dus ergens in oktober :)
Dan is 12 september misschien handiger voor jouw?
Moeten we alleen nog ff kijken wie het lijntje doet.
Als ik het moet doen (nu ja Fanne dan) dan word het wel laat op de avond natuurlijk.
Als iemand van NL hier ophaalt dan kan het normaal in de vroege namiddag al ;)
Door Martine-Tom
Ik zit een eindje door mijn spiervlees heen, zou eigenlijk IC/SW wel willen laten komen, zijn er nog meer mensen geintresseerd?
Over een week of 5/6 zoiets?
Door eelke
Martine-Tom schreef: Ik zit een eindje door mijn spiervlees heen, zou eigenlijk IC/SW wel willen laten komen, zijn er nog meer mensen geintresseerd?
Over een week of 5/6 zoiets?
Misschien....al krijg ik 6 september al SW met Orinake mee natuurlijk. Half/eind oktober zou wel heeeeeeeeeeel goed uitkomen!
Door Martine-Tom
eelke schreef: Misschien....al krijg ik 6 september al SW met Orinake mee natuurlijk. Half/eind oktober zou wel heeeeeeeeeeel goed uitkomen!
Oh dat is voor mij ook nog prima, maar wel het uiterste :biggrin2:

Heb nog maar 1 vriezer vol nu :o
Door eelke
Martine-Tom schreef: Oh dat is voor mij ook nog prima, maar wel het uiterste :biggrin2:

Heb nog maar 1 vriezer vol nu :o
Mijn kist is nog niet eens voor de helft gevuld. En de twee kastjes staan uit :nerves:
Als je echt wat mist moet je maar ff een gil geven, misschien gaan we in onze vakantie toch naar zeeland dus dan is ff een kilo'tje van iets afgooien een heel kleine moeite natuurlijk ;)
(overigens heeft Gijs deze week eindelijk die gemalen patrijs van jou op. Hij vond het lekker, maar wel zielig voor zichzelf dat het zo snel op was hihi).
Door Martine-Tom
;D

Ik heb nu nog aardig wat dego maar ga toch weer zelf malen, voelt gewoon zoveel beter, dus moet gewoon weer fiks inslaan tegen die tijd, op de dagen dat ik sta te malen vind ik die 15 kilo per maand toch ineens best veel  :biggrin2:

Ik gooi wel ff een topic open  :)
Door Lucie110
Martine-Tom schreef: Ik zit een eindje door mijn spiervlees heen, zou eigenlijk IC/SW wel willen laten komen, zijn er nog meer mensen geintresseerd? Over een week of 5/6 zoiets?
Ik krijg 6 september ook al van SW via Orinake. Dan denk ik altijd dat ik weer heeeeel lang vooruit kan maar meestal valt dat tegen dus misschien wil ik ook wel wat meebestellen. Mocht je echt gebrek krijgen dan mag je gerust wat van me overnemen ;)
Door WillyP
Ik wil graag weer een keertje mee bestellen , over een week of zes is prima. Ik zal dit ook even doorgeven aan een vriendin van mij, die heeft ook weer wat nodig.
Door WillyP
Martine-Tom schreef: ;D

Ik heb nu nog aardig wat dego maar ga toch weer zelf malen, voelt gewoon zoveel beter, dus moet gewoon weer fiks inslaan tegen die tijd, op de dagen dat ik sta te malen vind ik die 15 kilo per maand toch ineens best veel :biggrin2:

Ik gooi wel ff een topic open :)
Waar heb je het topic geopend? Ik kan het niet vinden, maar wil tegen die tijd graag meebestellen.

Gevonden
Laatst gewijzigd door WillyP op di 27 aug 2013, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
WillyP schreef: Waar heb je het topic geopend? Ik kan het niet vinden, maar wil tegen die tijd graag meebestellen.

Gevonden
;D
Door Martine-Tom
Barbaravh schreef: Interessant, waar en wanneer :D
Geen idee, mag best bij mij hoor :P
Maar heb nog een niet lopend SW topic :P

Misschien dan deze ipv SW?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door