Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door judith vd
Xerox schreef: Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!
Dit bood ik aan, omdat ze spiervlees nodig heeft. Het ligt me niet in de weg, dus dan hou ik het liever zelf.

Judith
Door Lobbes2009
Xerox schreef: Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!

In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.

:biggrin2:
Ik zie in de lijst geen Arnhem staat. Wie gaat er rijden dan? Als er iemand naar Arnhem rijd wil ik ook wel een kleine bestelling doen anders. Laat ik deze even schieten, want ik kan het echt niet zelf halen.
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: Ik zie in de lijst geen Arnhem staat. Wie gaat er rijden dan? Als er iemand naar Arnhem rijd wil ik ook wel een kleine bestelling doen anders. Laat ik deze even schieten, want ik kan het echt niet zelf halen.
kim-s is chauffeur.
Laatst gewijzigd door signmodel op di 15 mei 2012, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
signmodel schreef: kim-s is chauffeur.
..Kaio rijdt van Sittard naar Eindhoven..En Kim_S van Eindhoven via o.a. Arnhem richting het Noorden..En voor geïnteresseerden..Er wordt ook gestopt in Arnhem..
Ik doe zelf deze keer niet mee..Ik zit nog steeds op de deksels van mijn vriezer :biggrin2:
Door Anthraciet
Xerox schreef: Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!

In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.

Die lastige mallerds van mij willen geen kopvlees eten, de verwende mormels >:( :biggrin2:
Door Anthraciet
wijkje schreef: ..Kaio rijdt van Sittard naar Eindhoven..En Kim_S van Eindhoven via o.a. Arnhem richting het Noorden..En voor geïnteresseerden..Er wordt ook gestopt in Arnhem..
Ik doe zelf deze keer niet mee..Ik zit nog steeds op de deksels van mijn vriezer :biggrin2:
Ok, dan ga ik nog een keer kijken en evt. Kim en Kaio even een pb sturen of het nog meekan, thnx!
Door bordie
wie van jullie in de buurt van Ermelo heeft een bench te leen voor mn vakantie?
ik ga 29 mei tm 8 juni kamperen op een camping in Ermelo en neem mn bordeauxdog mee.
de bench liefst maat 107 cm lang.
ik hoor het graag van jullie.
groetjes bordie
Door BlissSpirit
Hallo allemaal,

Op 18 augustus komen er een paar lijntjes samen in Apeldoorn.
Nijn van Tamara (Orinake)
Rund, lam, enz van Nienke (Nienkev)
Kipjes van Hilje (Daantje)

Ik weet dat Bertine al wil rijden over Arnhem, maar heb begrepen dat ze 200 kg mee kan nemen en zit zelf al op een kilo of 90, dus ik rij zelf naar Apeldoorn.
Dus Bertine, niet omdat ik niet blij ben met jou lijntje, maar omdat je anders al vol zit met mijn bestelling alleen en zo kan ik ook spullen meenemen voor Beuningen/ Nijmegen/ Appeltern enz naar Bemmel. Zie het als een extra lijntje Arnhem/ Bemmel.  ;)
Als er genoeg interesse is, kan ik de aanhanger erachter hangen en dan dus 500 kg meenemen.
Dus roep maar. Liefst in PB, dan kan ik het makkelijker bijhouden  ;)
Door job
voor wie het makkelijker is neem ik het dan wel weer mee vanuit Bemmel naar Appeltern.
Moet wel in de auto passen dus niet meer dan 300 kilo
en ook graag pb.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door