Moderator: Charlie Angel
Xerox schreef: Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!Dit bood ik aan, omdat ze spiervlees nodig heeft. Het ligt me niet in de weg, dus dan hou ik het liever zelf.
Xerox schreef: Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!Ik zie in de lijst geen Arnhem staat. Wie gaat er rijden dan? Als er iemand naar Arnhem rijd wil ik ook wel een kleine bestelling doen anders. Laat ik deze even schieten, want ik kan het echt niet zelf halen.
In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.
![]()
Lobbes2009 schreef: Ik zie in de lijst geen Arnhem staat. Wie gaat er rijden dan? Als er iemand naar Arnhem rijd wil ik ook wel een kleine bestelling doen anders. Laat ik deze even schieten, want ik kan het echt niet zelf halen.kim-s is chauffeur.
signmodel schreef: kim-s is chauffeur...Kaio rijdt van Sittard naar Eindhoven..En Kim_S van Eindhoven via o.a. Arnhem richting het Noorden..En voor geïnteresseerden..Er wordt ook gestopt in Arnhem..
Xerox schreef: Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!
In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.
![]()
wijkje schreef: ..Kaio rijdt van Sittard naar Eindhoven..En Kim_S van Eindhoven via o.a. Arnhem richting het Noorden..En voor geïnteresseerden..Er wordt ook gestopt in Arnhem..Ok, dan ga ik nog een keer kijken en evt. Kim en Kaio even een pb sturen of het nog meekan, thnx!
Ik doe zelf deze keer niet mee..Ik zit nog steeds op de deksels van mijn vriezer![]()
signmodel schreef: zijn er nog mensjes die vergeten zijn zich aan te melden voor morgen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 393.0.html
gezellig wandelen