Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
Door EliScooby
signmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
Stickeren/sorteren is de sleutel, mevrouw
Door Ulrike
signmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
Oh wat jammer, heb ik weer een interessant topic gemist :(. Ik moet echt beter op gaan letten :'(. Ik had wel erg graag wat eendennekken gehad.
Door Anthraciet
Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt.... :biggrin2:

Maar daarbij wilde ik een oproep doen voor eendagskuikens :P
Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
Door Xerox
judith vd schreef: Heb je iets aan 5 kilo lama?
Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!
Door wijkje
Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt.... :biggrin2:

Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?
Door robbiekomvoor
Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt.... :biggrin2:

Ik ga wat bij Job bestellen,als je wil kan ik het dan voor je mee nemen naar Arnhem.
Door Anthraciet
wijkje schreef: Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?
Ik had daar al even snel gekeken, maar ik zie niet dat het naar Arnhem komt?
Ik zie alleen ritjes naar brabant..... of kijk ik nou verkeerd?
Door Anthraciet
robbiekomvoor schreef:
Ik ga wat bij Job bestellen,als je wil kan ik het dan voor je mee nemen naar Arnhem.
Dat is dat topic van de hooglander?
Want daar is het spiervlees me helaas te duur, mijn grens ligt op 3 euro....
Wat is geelhaar eigenlijk?

Misschien dat ik dan wel wat strotten zou willen bestellen, dat hou ik even in gedachten en laat dat nog even weten, thnx!
Door Anthraciet
Xerox schreef: Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!
Ik weet ook niet waar je woont Judith, maar Sonja mag het anders wel nemen, ik heb het haar vandaag al moeilijk genoeg gemaakt :-[ :biggrin2:
Tenzij je hier om de hoek woont, dan graag! :biggrin2:
Door Xerox
Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!

In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.

:biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door